Drømmer du om at komme med på holdet hos Creativ Company? Vi sælger alt indenfor kreativitet, leg og læring og lige nu mangler vi en bogholder til vores økonomiafdeling.
Hos Creativ Company fylder leg og kreativitet alt. Vi er en af Nordeuropas førende koncerner indenfor kreative hobbymaterialer og legetøj. Vi er en ambitiøs virksomhed i stor vækst og med fart over feltet, hvor vi hele tiden ønsker at følge med udviklingen inden for de forskellige markeder for kreativitet, leg og læring.
Vores økonomiafdeling består i dag af vores CFO, en regnskabschef, en teamleder og fem kollegaer. Økonomiafdelingen har et nært samarbejde med controlling-afdelingen.
Vi har implementeret Microsoft Dynamics 365 Business Central de seneste måneder, og det er gået godt. I forbindelse med implementeringen af det nye ERP-system har vi taget hele koncernens bogholderi til Danmark og det, sammenholdt med at en af vores gode kolleger skal på barsel, gør, at vi har brug for en ny kollega.
Vi søger derfor en bogholder i et vikariat frem til efteråret 2025 og det kan muligvis blive en fastansættelse derefter.
Dine arbejdsopgaver vil være:
Dine faglige kompetencer:
Personlige egenskaber:
Bliv en del af Creativ Company
Creativ Company sælger hobbymaterialer og legetøj til kunder i mere end 40 lande. Vi er en international virksomhed i vækst, som hver dag sigter efter at blive bedre end i går. Vi er i alt cirka ambitiøse 350 kolleger, hvoraf 230 arbejder på vores danske hovedkontor i Holstebro. Vi kerer os om det samfund, vi er en del af – derfor er social ansvarlighed som en naturlig del af vores DNA.
Vi kan lide hinanden, og vi kan lide at være sammen – og vi glæder os til at udvikle forretningen sammen med dig og til at lære dig bedre at kende ved vores mange sociale arrangementer.
Du kan læse mere om Creativ Company her - https://www.cchobby.dk/om-os
Vi tilbyder:
Et fuldtidsvikariat frem til efteråret 2025, med mulighed for forlængelse eller evt. fastansættelse. Løn efter kvalifikationer, pensionsordning og en attraktiv kantineordning med 3 lækre, sunde og grønne måltider dagligt.
Ansøgning:
Ansøgningsfrist: d. 7. august 2024.
Vi læser ansøgningerne løbende og vil derfor også holde jobsamtaler løbende. Vi håber at kunne byde vores nye kollega velkommen så hurtigt som muligt, gerne senest 1. september, så tøv ikke med at sende din ansøgning. Ansøg via knappen "Ansøg dette job"
Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte
Anita Refsgaard
Teamleder, Økonomi
Tlf.: 61117563
Nette Toft Nielsen
HR Manager
Tlf.: 29291123
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir