Som medarbejder hos os, vil du spille en vigtig rolle i at sikre, at vores ejendomme og installationer fungerer optimalt. Vi arbejder struktureret på at højne servicen for brugerne og have en tæt dialog med vores omgangskreds som spænder vidt i Kommunen. Vi har dialog og samarbejder med stort set alle afdelinger og medarbejdere i kommunen, dertil kommer foreningslivet, som spiller en vigtig rolle her i Hvidovre Kommune. Det er derfor vigtigt, at du klar på at samarbejde og kommunikere tydeligt i små som store opgaver.
Her i teamet løser vi mange forskellige opgaver. Vi har vores daglige drift af akutte nedbrud og skader, som skal udbedres. Dertil kommer større og mindre projekter, rådgivning til brugerne af Hvidovre Kommunes ejendomme, udviklingsprojekter af større og mindre karakter. Vi arbejder intensivt på en bæredygtig og klimavenlig bygningsdrift. Vi forsøger at udvikle vores praksis på dette område, ved f.eks. at arbejde løbende på at optimere vores arbejdsgange og processer samt beslutningsprocesser. Vi forventer at en ny kollega er villig til at være åben og samarbejdsorienteret, samt indgå i det fælles arbejde med dagligdagens opgaver og samarbejde på tværfaglige projekter.
Vi vil se positivt på nedenstående kvalifikationer:
Vigtigst af alt så søger vi den rette person, som kan indgå i vores team og bidrage positivt.
Som udgangspunkt er arbejdstiden fleksibel indenfor normalt arbejdstidsrum, men kan tilpasses efter behov med udgangspunkt i arbejdsopgaverne.
Der er mulighed for hjemmearbejde.
Stillingen er på fuld tid
Ansættelsen sker på arbejdsmarkedsvilkår
Første ansættelsessamtaler afholdes i periode 9.-11. september
Anden ansættelsessamtaler afholdes i perioden 16.-17. september
Send dit CV og en motiveret ansøgning senest d. 1. september
Vi ser frem til at byde dig velkommen som en del af vores team!
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir