Botilbuddet Syvstjernen søger 2 nye samarbejdsdygtige og fagligt kompetente pædagoger til 2 attraktive 37 timers stillinger.
Arbejdstiden tilrettelægges i tidsrummet 07.00 – 23.00 alle ugens dage. Du bliver en del af vores team med 14 medarbejdere.
Vi arbejder tværfagligt med socialpædagoger, pædagogiske assistenter og social- og sundhedsassistenter. Botilbuddet har to daglige koordinatorer og en teamleder tilknyttet.
Syvstjernen er et døgndækket Botilbud efter ABL §105 med pædagogisk støtte efter SEL §85.
Målgruppen er 8 voksne borgere, der lever med psykiske og fysiske funktionsnedsættelser, som eksempelvis kan være kognitive og sproglige udfordringer, senhjerneskade og immobilitet.
De forventninger vi har til dig, er:
At du er:
- Fagligt kompetent.
- I besiddelse af et velfunderet værdigrundlag med afsæt i ordentlighed, respekt og tillid.
- God til at se, høre og forstå borgerens behov og handle i forhold hertil.
- Et engageret, autentisk og ansvarsbevidst menneske.
- Udviklingsorienteret og tør handle og tage læring.
- I besiddelse af et positivt og anerkendende livssyn.
At du vil:
- Bidrage til et godt fælles arbejdsmiljø .
- Arbejde med at organisere og strukturere opgaver.
- Arbejde på ,at vi sammen kommer i mål.
Centralt er det, at du befinder dig godt i samarbejdet med borgerne omkring deres individuelle pædagogiske indsatser, samt at du tager pædagogisk afsæt i borgerens ressourcer, så det afspejler borgerens liv.
Du skal kunne trives med:
- At indgå og tage ansvar i relationsarbejdet med borgerne og deres pårørende.
- At samarbejde med øvrige pædagog- og sundhedsfaglige kollegaer.
- At samarbejde med andre faggrupper, specialister og aktivitetstilbud.
Som pædagog på Syvstjernen, sættes borgerens selv- og medbestemmelse i fokus. Vi arbejder ud fra pædagogiske handleplaner, mål og delmål, som løbende dokumenteres, evalueres og justeres i Nexus dokumentationssystem.
Vi tilbyder en arbejdsplads, der har fokus på trivsel, hvor der er højt til loftet og mulighed for udvikling og begejstring. Vi tilbyder fast supervision og indflydelse på egen arbejdsplan.
Ønsker du yderligere information, så kontakt teamleder, Susanne Kjær Christensen, tlf.nr. 20 36 61 43
Ansøgningsfrist: Søndag d. 25. august 2024.
Ansættelsessamtaler: Afholdes onsdag d. 28. august 2024.
Kerteminde Kommune ligger i det nordøstlige Fyn i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.
Kommunen har ca. 1.800 medarbejdere, der arbejder ud fra vores særlige kerneværdi, som er fællesskab, hvor vi både er tæt på hinanden og på borgerne.
Udover fællesskabet prioriterer og arbejder vi også med vores øvrige værdier i dagligdagen: Kvalitet, Nærvær, Udvikling og Trivsel. Herudover er dialog og samarbejde nøgleord, der kendetegner god ledelse i Kerteminde Kommune.
Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder, og vi er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.
Hvis du i dit nye job er IT bruger, kan der i forbindelse med din ansættelse være krav om, at du identificerer dig med dit MitID, du vil i så fald kontaktes herom.
Kerteminde Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.