Trives du i en udadvendt rolle, har stærke kommunikative evner og ønsker ansvar for koordinering af service- og supportopgaver inden for automation?
Hos Eltronic udvikler, leverer og servicerer vi højteknologiske produktionsanlæg, som sjældent eller aldrig før er set.
Til vores team søger vi en erfaren Service Coordinator, der trives i en alsidig og spændende hverdag med ansvar for planlægning, koordinering og opfølgning på Eltronics service-, support- og garantiopgaver til Aftersales. I stillingen får du rig mulighed for at sætte dit eget præg på udviklingen af eksterne og interne processer, der bedst muligt understøtter den daglige opgavehåndtering.
Som Service Coordinator er det vigtigt, at du sætter en ære i at opbygge og vedligeholde nære kunderelationer, hvortil du sikrer en tæt dialog og opfølgning på igangværende opgaver. Vigtigt er, at alle kundehenvendelser håndteres i overensstemmelse med gældende kundekontrakter og interne kvalitetsstandarder med ansvar for økonomiopfølgning og fakturering af opgaver og aftaler.
For at opnå succes i stillingen er det vigtigt at du er serviceminded, struktureret og trives med kundekontakt. Du er tillidsfuld og sikrer, i samarbejde med managers for forskellige afdelinger, den daglige opgavestyring. Vi ser gerne, at du er udviklingsorienteret og kan være med til at sikre den videre udvikling af service og support, hvilket er et stort fokusområde hos Eltronic.
Dine arbejdsopgaver bliver:
Stillingen refererer til Automation Support Manager i Eltronic A/S og er baseret på 37 timer pr. uge.
Din daglige base vil være på vores HQ i Hedensted, men med mulighed for et par ugentlige hjemmearbejdsdage.
Faglige kvalifikationer
Vi forestiller os, at du har en relevant baggrund med flere års erfaring med service og koordinering fra en lignende stilling.
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring inden for automation, men dette er ikke et krav.
Du har kendskab til ERP-systemer, hertil gerne Navision.
Vi forventer, at du arbejder struktureret og sikrer, at kundehenvendelser bliver besvaret og løst i henhold til gældende aftaler. Du skal i samarbejde med kollegaer være med til at sikre høj kundetilfredshed, således Eltronic fortsat forbliver kundens foretrukne servicepartner.
Derudover lægger vi vægt på en stærk organisatorisk og forretningsmæssig forståelse samt evnerne til at kommunikere skriftligt og mundtligt på dansk eller engelsk.
Personlige kvalifikationer
Som person er du udadvendt, fleksibel og serviceminded samtidig med, at du har gennemslagskraft og et stort drive. Din tilgang til arbejdsopgaverne er struktureret, og du besidder et godt overblik.
Du udviser ansvarlighed og initiativ samtidig med, at du er lyttende og god til at kommunikere.
Vigtigt er det, at du har evnerne og interessen i at samarbejde med dine dygtige og ambitiøse kolleger.
Danmarks førende automationshus
Eltronic A/S er en ingeniørvirksomhed med mere end 23 års erfaring med produktionssystemer og automation. Vi udvikler, leverer og servicerer automations- og produktionsløsninger til vores kunder i fødevare-, life science og fremstillingsindustrien.
Eltronic A/S beskæftiger mere end 280 ingeniører og teknikere indenfor en bred vifte af discipliner og med mange forskellige kompetencer.
Eltronic A/S er den del af Eltronic Group – et ingeniørfirma, som leverer intelligente specialløsninger i tæt kontakt med vores kunder og hjælper med at øge deres konkurrenceevne og skabe en bæredygtig forretning.
Spørgsmål og ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Christian Skovgaard Stær, Automation Support Manager, på tlf.: +45 50 29 02 92 eller mail: [email protected].
Vi afholder samtaler løbende, da vi ønsker ansættelse hurtigst muligt, så tag gerne kontakt allerede nu, hvis du ønsker at blive en del af teamet.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir