Vil du være en del af vores fællesskab i Dagplejen i Vejle Kommune?Så har vi en spændende stilling som administrativ medarbejder ledig hos os.Har du lyst og motivation til at tage fat omkring de mange forskelligartede administrative opgaver i dagplejen, i et tæt samarbejde med HK-kollega, dagplejepædagoger, flyver, TR, pedeller og ledelse – så skal du søge denne spændende stilling.
Om os
Dagplejen er en samlet enhed og udgør det største dagtilbud i Vejle Kommune. Vi har ansat ca. 150 dagplejere og passer ca. 550 børn. Vi sidder som en samlet dagplejeadministration i skønne lokaler i Aagade 33, i Vejle centrum.
Vi er et hus der værner om vores faglighed på alle niveauer. Et hus hvor der er høj aktivitet og som rummer meget forskellige dage, hvor vi nogle gange er mange i huset og andre dage få.
Derved er vi en hybrid arbejdsplads, der hele tiden skal finde en god balance i at styrke vores fællesskab, men også skabe tid og ro til opgaverne.
Det betyder også en mulighed for hjemmearbejdsdage ved behov.
Vi vægter og har fokus på at skabe det gode arbejdsmiljø sammen, både i forhold til den høje faglighed i opgaveløsningen, men også fællesskabet, omsorgen for hinanden og det gode grin sammen.
Vi tilbyder dig:
- Gode fysiske rammer, i et dejligt kontormiljø
- Stor indflydelse på egen tilrettelæggelse af arbejdet
- Engagerede og positive kolleger
- En indholdsrig og alsidig arbejdsdag med spændende opgaver
- Tilknytning og mulighed for sparring i en netværksgruppe i Dagtilbud
Vi forventer af dig:
- At du er uddannet kontorassistent eller har tilsvarende uddannelse
- At du trives i en alsidig hverdag med mange forskellige administrative opgaver
- At du har flair for tal og lyst til at arbejde med budget og regnskab, herunder at rådgive ledelsesteamet i dagplejen omkring driftsbudget
- At du kan arbejde selvstændigt og med stort overblik
- At du kan prioritere dine opgaver i forhold til deadlines
- At du er omstillingsparat og fleksibel
- At du har en positiv og anerkendende tilgang til dine medmennesker og vil bidrage til et godt arbejdsmiljø.
Om jobbet
Af arbejdsopgaver kan nævnes:Økonomi
- Bogføring og regnskabsopfølgning hvert kvartal
- Opfølgning på refusion og indtægter
- Ledelsestilsyn og håndtering af dagplejebudget
Personaleadministration for ca. 165 medarbejdere i dagplejen
- Løn, ansættelser, fratrædelser og ændringer
- Indberetning af ferie og afspadsering
- Arbejdssedler fra dagplejerne
IT-systemer
- Arbejde med IT-systemer som understøtter det daglige arbejde i dagplejen, herunder KMD rollebaseret, Delta, I2, ØS indsigt, word, excel, outlook
- Journalisering i sbsys
Herudover forskellige adhoc opgaver, herunder administrativ hjælp til dagplejepædagoger.
Det vil være en fordel hvis du har indsigt i kommunal administration.
Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne i Ny løn
Stillingen er på 31 timer ugentligt og ledig pr. 1. januar 2025.(Vi håber dog på ansættelse allerede pr. 16. december 2024, idet der vil indgå intro og overlevering fra nuværende medarbejder i stillingen)
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist: 6. oktober 2024
Samtaler vil foregå
onsdag 23. oktober 2024 om formiddagen (uge 43)
Har du lyst til at vide mere?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte leder Pernille Ege Nielsen på telefon 24 46 63 13 eller administrativ medarbejder Christina Marie Kloster Silkjær på telefon 30 54 44 66