Vi søger en kollega til vores administrative team med tiltrædelse 1. oktober 2024.
Stillingen er på 20-30 timer pr. uge.
Du vil blive en del af administrationen i Karriereværkstedet.
Teamet består af 4 administrative personaler, og din primære arbejdsplads vil være på Ellehammersvej 8 i Vejle. Der arbejdes i et administrativt team, hvor hver enkelt har sin egen arbejdsportefølje, men du vil opleve, at vi hjælper hinanden med fælles opgaveløsning, og at vi ønsker at have dublanter på vores opgaver for at sikre en god service og drift.
Om jobbet
Du kan lide at arbejde med økonomi, reception og adhoc-opgaver. Du trives i et job, hvor der kan være forstyrrelser fra både telefoner, borgere og personaler.
Dine opgaver bl.a. bestå af:
- Økonomiopgaver, herunder
- Håndtering af fakturaer, debitor og kreditor
- Fakturering til samarbejdspartnere
- Receptionsopgaver, herunder
- Håndtering af hovedmail
- Hovedtelefon
- Understøtte centerledelsen med årsplanlægning
- Oprettelser, ændringer, ophør af kørsler
- Kontaktperson til Vejle Kommunes kørselskontor
- Kontaktperson til Vejle Turisttrafik
- Vareindkøb via Tellis
- Forskellige adhoc-opgaver
Vi arbejder i systemerne SBSYS, KMD Rollebaseret indgang, BI portalen og ØS indsigt.
Om dig
- Du er muligvis nyuddannet med en relevant administrativ uddannelse
- Du generes ikke af at arbejde under mange forstyrrelser og i højt tempo
- Du er nysgerrig og har en åben tilgang til opgaver og mennesker
- Du evner at arbejde selvstændigt, er systematisk, har detaljesans og et godt overblik
- Du har let til grin og bidrager positivt til dynamisk team
Vi tilbyder
- Faglige udfordringer og spændende arbejdsopgaver
- En alsidig arbejdsplads i udvikling
- Et levende arbejdsmiljø med engagerede kollegaer og med plads til grin
- Indflydelse på opgaveløsningen
- Efter- og videreuddannelse, samt relevante kurser
- Kollegial sparring
- Gode kollegaer
Stillingen er en midlertidig stilling på 20-30 timer fra 1.10.2024- 30.06.2025 med mulighed for forlængelse.
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn.
Ansøgningsfrist
22. september, herefter vil der blive afholdt samtale torsdag d. 26. september
Om os
Karriereværkstedet er den samlede betegnelse for den beskyttede beskæftigelse, herunder job på særlige vilkår, samt aktivitets- og lærings tilbud i Vejle kommunes handicap og psykiatri afdeling. Karriereværkstedet tilbyder aktivitet, læring og beskæftigelse til ca. 400 personer. Karriereværkstedet består af en bred vifte af karrieremuligheder på særlige vilkår i Vejle og Give.
I Karriereværkstedet arbejdes der målrettet på at give borgere med særlige behov mulighed for at komme så nært det ordinære arbejdsmarked som muligt.
Flere oplysninger
Centerleder Marianne Maasbøl, tlf. 51 51 9109