Hos os i Hvidovre Kommunes familierådgivning får du mulighed for at udføre godt socialt arbejde i samarbejde med andre faggrupper.
Du får også:
Familierådgivningen er en afdeling med fagligt dygtige og engagerede medarbejdere. Vi er en afdeling, hvor vi har godt kendskab til hinanden både fagligt og socialt. Vi holder af at have en humoristisk og positiv tilgang til vores arbejdsliv og arbejdsopgaver, ligesom vi nyder hverdagen sammen og værdsætter faglige og personlige forskelligheder.
Vi er en fleksibel arbejdsplads, hvor vi tager et fælles ansvar for, at trivsel og travlhed går hånd i hånd.
Vi er organiseret i teams og har et anbringelsesteam med tre familieplejekonsulenter, et børneteam, et ungeteam, et modtagerteam, et børnehandicapteam og et administrativt team.
Som familieplejekonsulent vil du blive forankret i vores anbringelsesteam, som er nyetableret i forlængelse af barnets lovs ikrafttrædelse. Dermed bliver du en del at et team med en teamleder, syv børne- og ungerådgivere og - med dig - tre familieplejekonsulenter.
Dine opgaver vil bl.a. være:
Vi lægger vægt på, at du:
Vi har fokus på at implementere intentionerne i barnets lov på anbringelsesområdet og du vil opleve tæt faglig sparring fra teamleder og kollegaer i teamet. Vi er desuden optaget af at iværksætte bæredygtige anbringelser så tæt på det nære og almene som muligt, samtidig med at vi sikrer, at barnets behov bliver mødt.
D. 18. august 2024. Vi holder ansættelsessamtaler den 22. august 2024.
Vil du høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder for Anbringelsesteamet Hena Mahmood tlf.nr. 3198 1266 (i uge 29 og 33) eller familieplejekonsulent Grete Madvig tlf.nr. 5158 7611 (i uge 31 og 32)
Stillingen ønskes besat 37 timer/ugen med tiltrædelse den 1.10.2024.
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst
Forud for ansættelse indhentes der reference samt børne- og straffeattest.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir