Sygeplejerske til Kontinensklinik i Faxe Kommune**
**Om os:**
Vi søger en erfaren sygeplejerske med specialisering inden for kontinensområdet til vores kontinensklinik. Du får en unik mulighed for at blive en del af et fremragende sygeplejersketeam, som vi med stolthed betragter os selv.
**Kontinensklinik:**
Vi er i øjeblikket fire deltidssygeplejersker tilknyttet kontinensklinikken, hvoraf en er specialiseret inden for kontinenspleje. På grund af naturlige omstændigheder, herunder pensionering og barsel, er vi nu kun to tilbage i teamet. Der er over 1000 borgere tilknyttet vores klinik med bevillinger, og opgaverne er varierede, da alle borgere over 18 år kan henvende sig direkte til os.
**Arbejdsopgaver:**
- Udredning og behandling af kontinensproblematikker.
- Samarbejde med eksterne samarbejdspartnere, herunder læger og fysioterapeuter.
- Rådgivning og vejledning om produkter og løsninger til samarbejdspartnere og borgere.
- Økonomisk ansvarlighed i valg af produkter og løsninger.
- Aktiv deltagelse i sygeplejens morgen triagering og specialistvurderinger ved hjemmebesøg.
**Sygeplejeenhed:**
Vi er en del af en større sygeplejeenhed med cirka 40 sygeplejersker, hvor vi vægter et godt tværfagligt samarbejde og selvledelse højt. Vi er engagerede i at skabe en arbejdsplads præget af kontinuitet, medbestemmelse og arbejdsglæde.
**Kvalifikationer:**
**Tiltrædelse og ansættelsesvilkår:**
Stillingen er en fast stilling på ca. 32 timer om ugen i dagvagt. Ansættelse sker efter gældende overenskomst med Dansk Sygeplejeråd (DSR). Lønnen fastsættes efter kvalifikationer.
Stillingen ønskes gerne besat hurtigst muligt dog er vi fleksible og venter gerne på den rette kandidat til stillingen
**Yderligere information:**
For yderligere oplysninger om stillingen, kontakt venligst distriktsleder af sygeplejeenheden, Trine Benzner, på telefon 24898316.
**Ansøgning:**
Send din ansøgning via vores hjemmeside: www.faxekommune.dk
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og byde dig velkommen i vores team.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir