Hvis det her job var en bolig, ville vi kalde det ”et håndværkertilbud, hvor du har store muligheder for at sætte dit eget præg på indretningen”. Vi har i Egedal Kommunes Voksen-handicap-afdeling – som i flere andre kommuner – været udfordret af budgetoverskridelser, vi har fået kritik af det faglige niveau, og vi haft stor udskiftning af medarbejdere.
Det matcher hverken vores ambition om at yde den bedste service til borgerne eller vores ønske om at være en attraktiv arbejdsplads, og det skal og vil vi gøre bedre. Derfor visker vi nu tavlen ren og har et stålsat ønske om at skabe et stærkt og sundt arbejdsmiljø med fokus på faglig kvalitet og arbejdsglæde.
Vi søger to-tre fagligt stærke og empatiske garvede profiler, der vil være med til at skabe udviklingen, og som er motiverede for den vigtige opgave, vi står over for.
Om stillingen
Du vil blive ansat i en stilling, hvor du får en lavere sagsstamme, og mulighed for at løbe med forskellige udviklingsopgaver.
Du vil komme til at arbejde med personer, der har forskellige behov inden for områderne udsathed, socialpsykiatri og handicap. Derudover vil du, med din seniorprofil, få en særlig rolle over for en kollega med mindre erfaring, og det er derfor essentielt, at du har en indgående forståelse for de praktiske og emotionelle aspekter af jobbet, og at du har lyst til at bruge din erfaring og viden til at hjælpe nye socialrådgivere trygt ind i faget.
Det får du:
Hvem er vi
I Egedal Kommunes center for Social og handicap arbejder vi med mennesker, der har forskellige behov inden for områderne udsathed, psykiatri og handicap. Vi varetager bl.a. myndighedsopgaverne omkring servicelovens §§ 84, 85, 97, 98, 100, 101, 102, 103, 104, 107, 108, 109, 110. Myndighedsteamet er opdelt i en botilbudsgruppe og en hjemmegruppe, og vi søger medarbejdere til begge grupper.
Interesseret?
Vi har brug for to-tre nye kolleger snarest og vægter den personlige kontakt højt. Vi er ikke interesserede i standardansøgninger, men i din evne til at kommunikere empatisk og din tro på, at vi sammen kan skabe et stærkt team. Så skriv til os på [email protected] og book tid til en samtale enten d. 20. eller 21. juni, den 4. eller 5. juli eller den 15. august. Vi har kaffe på kanden og ser frem til at møde dig!
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Vil du vide mere?
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder Kristina Vorgod på 21 68 57 13 eller Pi Palander på 72 59 66 09.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir