Ansøgningsfrist: 20. oktober 2024
Bred rolle med varierende opgaver
Som vores nye Ejendomsfunktionær/Handyman bliver du ansvarlig for at levere en super service og assistance til vores kundelokationer i Odense.
Dine arbejdsopgaver spænder bredt, men omfatter hovedsageligt:
Stillingen er på 30 timer ugentligt og fleksible mødetider mellem kl. 07.00-17.00.
Grundig og kvalitetsbevidst
Kan du nikke genkendende til dette, er det måske lige dig vi manger:
Du sætter en ære i at yde en god service overfor såvel kunder som kolleger, udviser selvstændighed, ansvarsfølelse og fleksibilitet og sikre at opgaverne bliver fulgt til dørs. Du er imødekommende og kontaktsøgende og kan navigere på alle organisatoriske niveauer samt kommunikerer på tværs af faglighed.
Derudover er det et krav at du kan fremvise straffeattest samt sikkerhedsgodkendes til det påkrævede niveau.
Ansøgning
Vi glæder os til at høre fra dig og beder dig sende din ansøgning vedlagt CV via nedenstående link hurtigst muligt og senest den 20. oktober 2024. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag.
For yderligere information om stillingen, kontakt venligst: Service Manager, Freja Katrine Grønnemose, på mail [email protected] eller på tlf. 25 42 32 69.
Since our founding in 1901, ISS has been a people-first company. We recognise the power of diversity, inclusion and belonging and celebrate the differences that make us unique. When everyone is free to be themselves, everyone benefits.
Our people feel safe, respected, represented, and supported as their authentic selves, allowing them to seize opportunities and reach their full potential. We take seriously our obligation to improve lives, make a difference in our communities, and protect our planet - because when we get things right, the world works better. And that is what drives us.
ISS is a Place to Be You.
Be who you are. Become what you want. Be part of something bigger.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir