1. Alle Job
  2. Kontor og administration
  3. Vejen
UDLØBET

Vejen Kommune - Regnskab

Administrativ medarbejder til Regnskabsteamet i Vejen Kommune

Fuldtid

Permanent

Rådhuspassagen 3, 6600 Vejen, Danmark

SE PÅ KORT
Vejen Kommune
ID: 2730657
|
Indrykket for 49 dage siden

Vores gode og stabile medarbejder igennem mange år, har valgt at forlade arbejdsmarkedet og vi søger derfor en ny kollega. 

Vi forestiller os en person der har erfaring med økonomi, bogføring og administration, men det kan alternativt også være en nyuddannet elev i en kommune, bare så længe ”kemien” er rigtig for alle parter.

Du vil blive en del af et team, som består af 6 regnskabsmedarbejdere. Teamets primære opgaver er regnskab, bogføring, betaling, drift af økonomisystem samt rådgivning af kollegaer i hele kommunen. Vi er gode til at sparre og vidensdele med hinanden, samt har en god og uformel tone. 

Formålet med vores arbejde er at yde god service, support og sikre god økonomistyring i hele kommunen.

Vi har i år implementeret et nyt økonomisystem (Prisme365), det har været en lang proces, men vi er nu ved at være et godt sted og have styr på processer, arbejdsopgaver mv. Vores team har stået for uddannelse i det nye økonomisystem, hvorfor vi har indgående kendskab til økonomisystemet og vil kunne yde førsteklasses sidemandsoplæring.  Vi anvender robot-løsninger til automatisk fakturabehandling.

Arbejdsopgaver:

Jobbet byder på mange forskellige driftsorienterede opgaver, f.eks.:

  • Bogføring og betaling af regninger for Økonomiafdelingen
  • Controllingopgaver af bl.a. robot-løsninger
  • Diverse administrative opgaver, herunder bl.a. afstemning af balancekonti og bidrag til årsregnskab
  • Support til resten af organisationen bl.a. om brugen af økonomisystemet

Forventninger til ansøger:

  • Du har erfaring med økonomiopgaver og administration
  • Du er dygtig til at arbejde med tal og IT, gerne flair for Excel
  • Du er serviceminded
  • Du bidrager til det gode arbejdsmiljø

Vi tilbyder fleksible arbejdstider, mulighed for hjemmearbejde og et stærkt team, hvor der er gode muligheder for faglig udvikling og samarbejde. I Vejen Kommunes trivselsmåling ligger vi helt i toppen på tilfredshed og samarbejde, hvilket understreger vores gode arbejdsmiljø. Har du kompetencer, som ikke er nævnt her – for eksempel inden for moms, undervisning eller andre områder – er vi åbne for at tilpasse arbejdsopgaverne, så de passer til dine styrker og interesser.

Regnskabsteamet er en del af Vejen Kommunes Økonomiafdeling, som består af i alt fire teams: Regnskab, Budget, Indkøb og IT & Digitalisering. Økonomiafdelingen er placeret på rådhuset i Vejen.

Tiltrædelse og vilkår: 

Helt optimalt er tiltrædelsen den 1. december 2024, men vi er fleksible overfor den helt rigtige ansøger.

Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men for den rette ansøger er der mulighed for et lavere timetal.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

 

Du er velkommen til at kontakte leder af Regnskab Tommi Aarestrup Andersen, hvis du vil vide mere om stillingen på [email protected] eller 7996 6120.

Ansøgningsfristen er onsdag den 23. oktober 2024.

Vi afholder samtaler mandag d. 28. oktober eller tirsdag den 29. oktober 2024.

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Opret en jobagent

Tilføj dette job til din jobagent og få lignende job direkte i indbakken

OPRET JOBAGENT

Bliv den første til at få besked når der kommer nye job
Du skal blot indtaste din e-mail her
Når du tilmelder dig, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre brugere kiggede også på disse job:

Administrativ medarbejder
Syddanmark
Administrativ medarbejder
Vejen
Kontor og administration
Syddanmark
Kontor og administration
Vejen

Andre job der minder om dette

    Udløber snart
    Udløber snart

    EUROFINS MILJØ A/S

    Udadvendt akademiker med naturvidenskabelig baggrund

    Fuldtid

    Ladelundvej 85, 6600 Vejen, Danmark

    Indrykket for 15 dage siden

    Udløber snart

    Fuldtid

    Ladelundvej 85, 6600 Vejen, Danmark

    Indrykket for 11 dage siden

    Fuldtid

    Skolegade 1, 7100 Vejle, Danmark

    Indrykket for 3 dage siden

    Brænder du for administrativ koordinering, og har du et skarpt blik i forhold til struktur og overblik? Hvis ja, så er du måske vores nye administrative medarbejder i elevadministrationen. I Velfærdsf... Læs mere
    Vejle Kommune
    Vejle Kommune

    Fuldtid

    Skolegade 1, 7100 Vejle, Danmark

    Indrykket for 4 dage siden

    Er du ekspert i arbejdstidsregler, overenskomster og rutineret bruger af IT-systemer? Trives du i en administrativ rolle med masser af selvstændighed, hvor ordentlighed og dit faglige blik er afgørend... Læs mere
    Vejle Kommune
    Sønderborg kommune

    Deltid

    Tandsbjerg 10B, 6400 Sønderborg, Danmark

    Indrykket for 4 dage siden

    Hjemme- og Sygeplejen Sydals søger en administrativ medarbejder på 20 timer fra den 01.01.2025 eller snarest muligt. Har du lyst til at være en del af et engageret tværfagligt team, så er du måske vor... Læs mere
    Sønderborg kommune
Søg efter andre job