Vi søger:
EN ENGAGERET ØKONOMIMEDARBEJDER MED LYST TIL ALSIDIGE ARBEJDSOPGAVER OG BREDT ANSVAR
Er du kvik, skarp, og elsker tal? Har du lyst til at arbejde selvstændigt med controlling, indkøbsaftaler, styring af økonomi i projekter, og diverse ad hoc opgaver?
Så kan du være den medarbejder vi søger.
Vi søger en skarp, nysgerrig og struktureret medarbejder til at varetage økonomiopgaver i vores administrative team, hvor der er en uformel tone og højt humør.
Vi er en uddannelsesinstitution med 4 skoler i 3 kommuner. Vores fællesadministration har lokation i Korsør, og det er herfra du skal arbejde. Det er herfra økonomistyringen i hele institutionen varetages, herunder løn til alle medarbejdere og skoleydelse til eleverne samt indberetninger til ministeriet.
Vi mangler en dygtig og erfaren medarbejder til at supplere vores regnskabsleder, der sidder med ansvaret for det institutionens regnskab og registreringer.
Du vil bl.a. få følgende arbejdsopgaver:
Der arbejder pt. 4 medarbejdere på kontoret, og du bliver nr. 5. Da vi er så få til en bred vifte af opgaver, er det vigtigt vi kan være backup for hinandens arbejdsopgaver i tilfælde af sygdom. Det vil derfor være en fordel, hvis du kender til lønadministration/-udarbejdelse, selvom det ikke bliver din primære arbejdsopgave.
VI TILBYDER
OM DIG
ANSÆTTELSE
5. august 2024
ANSØGNING
Ansøg ved at klikke på linket "ansøg dette job"
Deadline mandag d. 3. juni kl. 8.00. Der vil blive afholdt 2 samtaler og der vil indgå tests i ansættelsesforløbet.
ARBEJDSSTED
Norvangen 15, 4220 Korsør
LØN
Ansættelse sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer (OAO) samt organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK Stat. Indplacering i løngruppe 3 men med mulighed for tillæg afhængig af dine kvalifikationer og erfaring.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir