Vil du have en arbejdsdag med god variation, højt tempo og ligeså højt humør? Vil du bruge dine administrative kompetencer i arbejdet omkring retssager? Har du måske endda erfaring som advokatsekretær eller på anden vis med at bistå jurister i arbejdet med at føre retssager?
Kontoret Arbejdsskade 4 fører de retssager, hvor Ankestyrelsen er blevet stævnet omkring vores afgørelser om arbejdsskader. Her bliver du en del af et skønt socialt fællesskab med en masse humor, og hvor vi har masser at se til. Som én af tre administrative medarbejdere i enheden vil din del af enhedens opgaver dreje sig om:
Kontoret Arbejdsskade 4
Arbejdsskade 4 består af 29 jurister og 2 administrative medarbejdere. Kontoret er en relativt nyoprettet størrelse, som fortsat arbejder på at udvikle og forbedre arbejdsprocesser og opgaveløsningen. Du skal derfor trives med, at rollen som administrativ medarbejder er under udvikling, og du får dermed mulighed for at sætte dit præg på den.
Du får en høj grad af medbestemmelse og ansvar, hvor du i samarbejde med dine nærmeste kolleger selv skal tilrettelægge din dag og være skarp på at prioritere i opgaver. Du skal kunne trives med, at hverdagen kan være uforudsigelig, både omkring hvilke opgaver som kommer og hvor mange. Der kommer også løbende nye opgaver til, hvilket også betyder, at der ikke nødvendigvis er en nedskreven fremgangsmåde for at løse alle opgaver.
Kontoret er delt mellem vores to lokationer i Aalborg og København, og du skal derfor have mod på og være god til at samarbejde ikke blot med forskellige faggrupper og andre dele af organisationen, men også på tværs af fysiske lokationer. Vores administrative kolleger sidder samlet i Aalborg.
Alt i alt får du
Din profil
Hos vores kommende kollega vil vi særligt være på udkig efter en som:
Det praktiske
Ankestyrelsen har adresser i København og Aalborg. Som vores nye administrative medarbejder vil din arbejdsplads være på Nytorv i Aalborg. Ansættelsesområdet er Social- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner.
Du bliver ansat som kontorfunktionær efter fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det statslige område (OAO-S) samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK). Ansættelse og aflønning sker efter gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK Stat).
Vi vil bede dig om en straffeattest, hvis vi overvejer at tilbyde dig stillingen.
Forventet tiltrædelse er 1. januar 2025.
Vil du vide mere om os eller stillingen?
Kontakt gerne ankechef Cathrine Tjellesen på tlf. 61897500, eller dine mulige kommende kolleger Nadia Johannesen på 61897536 og Maria Tatiana Sprogø Nielsen på 61897591.
Du kan også læse om Ankestyrelsen, vores strategi og sagsområder på www.ast.dk.
Vil du være vores nye kollega?
Så glæder vi os til at modtage din ansøgning med CV, uddannelsesbevis og evt. andre relevante dokumenter senest den 10. november 2024.
Du skal søge stillingen via linket her i opslaget.
Vi opfatter mangfoldighed i medarbejdergruppen som en styrke. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir