1. Alle Job
  2. Kontor og administration
  3. Guldborgsund
UDLØBET

Guldborgsund Kommune

Er du vores nye kollega i Sekretariatet ?

Fuldtid

Permanent

Parkvej 37, 4800 Nykøbing Falster, Danmark

SE PÅ KORT
Guldborgsund Kommune
ID: 2624987
|
Indrykket for 142 dage siden

Vil du være med til at sikre, at børn og unge får den hjælp og støtte børne- og ungerådgiverne vurderer, der er brug? Vil du være med til at sikre korrekt udbetaling, kontering, beregning af egenbetaling, være tovholder på aktindsigter og meget mere? Så skal du søge denne stilling!

Vi er et af flere teams i Børn og Familie, som er en del af Center for Trivsel & Social Indsats i Guldborgsund kommune. Centeret dækker hele det specialiserede socialområde fra barn til voksen. I Børn & Familie arbejder vi med børn i aldersgruppen 0-14 år og afdelingen består af 67 engagerede medarbejdere fordelt i forskellige teams. Vi har kontorer på kommunens Rådhus.

Sekretariatet er et team på 10 inklusiv en faglig koordinator og en afdelingsleder. Vi vægter det gode samarbejde højt, vi sparrer med hinanden fagligt og vi glæder os til at byde dig velkommen. Til daglig løser Sekretariatet en bred vifte af opgaver.  

Børne- og ungerådgiverne har hver dag kontakt til mange børn og deres familier og de sætter støttende indsatser i gang, når der er behov for det.  

Vores arbejde er at understøtte det arbejde ved at lave økonomiopfølgning med børne- og ungerådgiverne, trække ledelsesinformation, udbetale udlæg, kontere og bogføre bilag, sekretæropgaver i forbindelse med visitationsmøder og Børne- og Ungeudvalgsmøder med mere.  

Sekretariatet har mange funktioner i afdelingen og vi hjælper hinanden og dækker ind på hinandens opgaver, så alle opgaver løses - også under ferier. Du skal derfor være indstillet på, at dine arbejdsopgaver varierer i perioder, men til gengæld lover vi oplæring og et introprogram, samt vejledninger på arbejdsopgaverne.

I din dagligdag vil du sidde på 4 mands kontor tæt på børne- og ungerådgiverne, så vi har et tæt og konstruktivt samarbejde.

Teamets primære arbejdsopgaver er:

  • Kontering/bogføring af bilag
  • Udbetaling af udlæg m.m.
  • Afstemning mellem fagsystemer
  • Økonomiopfølgning flere gange om året
  • Økonomigennemgang med Børne- & Ungerådgiver
  • Udarbejdelse af div. kontrakter
  • Beregning af egenbetaling/trangsberegning
  • Vedligeholdelse af div. lister og skabeloner
  • Håndtering af bevillinger
  • Aktindsigts tovholder
  • Vedligeholde afdelingens/centrets hjemmeside og intranet i tæt samarbejde med øvrige ambassadører i Centret
  • Udtræk af Ledelsesinformation
  • Validering af statistik til DST
  • Tømning af fællespostkasser
  • Daglig telefonbetjening

Som vores nye medarbejder:

  • Har du en relevant uddannelse inden for økonomi og administration
  • Har du kendskab til flere af de listede arbejdsopgaver
  • Har du flair for IT  
  • Er du god til at arbejde både selvstændigt og i teams

Vi tilbyder dig:

  • Mulighed for at udvikle og anvende kompetencer indenfor det økonomiske og administrative felt.
  • Du vil blive oplært og indgå i teamets daglige rutiner  
  • Gode kollegaer, som alle ønsker at bidrage til en sund arbejdskultur med højt til loftet
  • Et afvekslende og spændende job  
  • En arbejdsplads med fokus på udvikling og nytænkning.
  • Gode rammer for faglig sparring.
  • Mulighed for hjemmearbejde og flekstidsordning.
  • En nærværende og tilgængelig faglig koordinator.

Er du interesseret? 
Hvis du har lyst til at høre mere om stillingen er du meget velkommen til at ringe til afdelingsleder Louise Gieseler på tlf. 25180802 eller faglig koordinator Annette Lützen på tlf. 25180234.

Løn og ansættelsesforhold  
Løn efter gældende overenskomst. Fastansættelse 37 timer ugentligt

Tiltrædelse 1. august 2024.

Er du klar til at blive en del af fællesskabet?  
Så send os din motiverede ansøgning, CV og relevante uddannelsesbeviser senest den 14. juni 2024. Samtaler forventes afholdt 19. juni 2024.  

 

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Opret en jobagent

Tilføj denne søgning til din jobagent og få nye job direkte i indbakken

OPRET JOBAGENT

Bliv den første til at få besked når der kommer nye job
Du skal blot indtaste din e-mail her
Når du tilmelder dig, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre brugere kiggede også på disse job:

Administrativ medarbejder
Guldborgsund
Administrativ medarbejder
Sjælland
Kontor og administration
Guldborgsund
Kontor og administration
Sjælland

Andre job der minder om dette

    Udløber snart
    Udløber snart

    BMS Nørre Alslev

    Disponent/Kontorassistent søges til BMS A/S I Nr. Alslev

    Fuldtid

    Rigavej 1, 4840 Nørre Alslev, Danmark

    Indrykket for 27 dage siden

    Fuldtid

    Slotsbryggen 14A, 4800 Nykøbing Falster, Danmark

    Indrykket for 21 dage siden

    Fuldtid

    Parkvej 37, 4800 Nykøbing Falster, Danmark

    Indrykket for 6 dage siden

    Ønsker du at bidrage til den fortsatte positive udvikling i Guldborgsund Kommune? Brænder du for fysisk planlægning af by og land? Trives du med forvaltning og sagsbehandling efter planlov og de kommu... Læs mere
    Guldborgsund Kommune

    Deltid

    4800 Nykøbing Falster, Danmark

    Indrykket for 7 dage siden

    Guldborgsund Kommune

    Fuldtid

    Parkvej 37, 4800 Nykøbing Falster, Danmark

    Indrykket for 9 dage siden

    Ønsker du at bidrage til positiv udvikling? Er du nysgerrig på lovgivning og forvaltning? Trives du i dialog med mange forskellige personligheder, og har gode kommunikative færdigheder i både skrift o... Læs mere
    Guldborgsund Kommune
Søg efter andre job