Roskilde Kommunes IT-service søger en medarbejder til kommunens IT-servicedesk. Servicedesken yder hjælp og vejledning til kommunens mange brugere over telefon, mail og personlig betjening.
For at komme i betragtning til stillingen, skal du:
Du kommer til at indgå i et stærkt team, som vil give dig den fornødne oplæring i Roskilde-specifikke forhold. I Servicedesken har vi en uformel omgangstone og der er højt til loftet.
Når man ikke betjener telefonen, besvarer man indkommende e-mails og hjælper de brugere som kommer fysisk forbi Servicedesken. Du vil også løbende skulle opdatere og klargøre pc'er.
Servicedesken er bemandet inden for normal arbejdstid 8:00-15:30 (torsdage til 17:00 og fredage til 14:00). Stillingen er en fuldtidsstilling.
Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst.
Ved ansættelse indhentes der straffeattest.
Der er kantineordning samt fri adgang til motionsrum.
Ansøgningsfristen er d. 24. september 2024, kl. 12.00. Vi holder løbende ansættelsessamtaler.
Stillingen ønskes besat pr. 1. november 2024.
Ønsker du mere information om stillingen, er du velkommen til at skrive til [email protected]
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir