Arbejdssted: Økonomi & Forsikring, By og Fællesforvaltningen, Bredgade 1, 6000 Kolding
Arbejdstid: 37 timer pr. uge med flekstid.
Ansættelsestidspunkt: 1. april 2025 eller snarest muligt.
Hvad kan vi tilbyde:
Leder du efter et job, hvor du kan bruge din viden om bygnings- og løsøreskader i en kommune? Så er der god grund til at stoppe op og læse videre! Hvis du ønsker at arbejde i en kommune, hvor hverdagen kan være hektisk, men aldrig kedelig og der er stor selvstændighed i opgaveløsningen med mulighed for at prioritere dine arbejdsopgaver og planlægge din egen arbejdsdag - så skynd dig at skrive en ansøgning. Vi vil glæde os til at læse den.
Funktioner:
Du skal som skadeskonsulent være det primære bindeled i håndteringen af bygnings- og løsøreskader fra start til slut.
Det indebærer en del tilsyn med arbejdet omkring skader på skadestedet, herunder:
Herudover vil der være tilhørende administrativt arbejde, kommunikation med forsikringsselskaber, ajourføring af byggeregnskaber, tæt samarbejde med andre afdelinger om tekniske løsninger ved genopbygning m.v.
Da stillingen er en del af Kolding Kommunes Forsikringsteam, vil der være ad hoc-opgaver indenfor den daglige forsikringsdrift, som også omfatter andre skadestyper, eksempelvis ansvar. Det bemærkes, at det er en nyoprettet stilling i By- og Fællesforvaltningen, så der er god mulighed for at præge den.
Kvalifikationer:
Du har en byggeteknisk uddannelse og/eller en uddannelse indenfor forsikring med en eksamen som skadeskonsulent indenfor løsøre og bygning.
Praktisk erfaring fra byggebranchen, måske fra skadeservicebranchen og/eller kendskab til forsikringsbranchen vil være en fordel ligesom erfaring fra kommune eller region vil være en fordel.
Derudover forventer vi, at du
Hvem er vi?
Økonomi og forsikring er en afdeling i Koncernøkonomi i By- og Fællesforvaltningen. Vi er 9 medarbejdere, der løser mange forskellige opgaver som budget, regnskab, regnskabsførelse for eksterne institutioner, ejendomsskat, parkeringskontrol og forsikringer.
Vi har fokus på et godt samarbejde, hvor vi hjælper hinanden når der er behov for det. Der er stor fokus på at alle trives i hverdagen og sammen forsøger vi at skabe gode rammer for et fleksibelt og bæredygtigt arbejdsliv.
Da funktionen arbejder på tværs af forvaltningerne i Kolding Kommune, vil man i dagligdagen have kontakt med mange andre både internt og eksternt.
Om By og Fællesforvaltningen
I By- og Fællesforvaltningen arbejder vi for at styrke og udvikle hele kommunen som en attraktiv bosætnings-, oplevelses- og vækstkommune. Vi vil være et skridt foran og skabe positive forandringer og et ambitiøst fællesskab. Her er højt til loftet, frie rammer og dermed rig lejlighed og plads til din faglige og personlige udvikling.
Om Kolding Kommune
By- og Fællesforvaltningen er én af fire forvaltninger i Kolding Kommune, som i alt beskæftiger omkring 8.000 medarbejdere. I Kolding Kommune arbejder vi med afsæt i visionen ”Kolding – sammen designer vi livet” og mindsettet ”Borgerens Centrum”, hvor vi på tværs af forvaltninger og faggrænser finder de bedste løsninger sammen med og for borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere.
Løn: I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.
Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Afdelingsleder Rita Andersen på telefon 21 26 95 74 eller forsikringskonsulent Allan Mindested Nielsen 20 31 53 69
Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Søg stillingen".
Ansøgningen skal vedlægges relevante uddannelsesbeviser. Ansøgningen skal vedlægges dokumentation for relevant erfaring.
Ansøgningsfrist: 16. februar 2025.
Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt 20 februar 2025, og der holdes 2. samtale den 24. februar 2025.
Alle stillinger er fuldtidsstillinger medmindre andet er angivet. Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Overvejer du at flytte til Kolding? Læs mere om mulighederne for at bo og leve i Kolding på www.komtilkolding.dk
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir