Drømmer du om at blive en del af et team, hvor du kan gøre en forskel for et bedre Vejle?
Vi søger lige nu en struktureret og omstillingsparat kollega, der brænder for at arbejde med en spændende myndighedsopgave, der skaber værdi og gør hverdagen lettere for mange mennesker.Vil du være en del af et team, hvor vi hjælper hinanden og har fokus på faglig udvikling, så er det måske dig, vi søger?
Om stillingen
Som vores nye Adresseadministrator, bliver du en af to personer, som til dagligt fastsætter, registrerer, ændrer og nedlægger de officielle fastsatte adresser i Vejle Kommune.
Adresseopgaven er en myndighedsopgave med egen lovgivning, som du kommer til at arbejde ud fra. Du kommer til at skabe værdi for andre, da adresser bliver brugt i mange sammenhænge og i mange forskellige systemer. Adresser er vigtige autoritative grunddata, der benyttes af borgere, kollegaer, samarbejdspartnere, styrelser, virksomheder og beredskaber, bare for at nævne nogle. Opgaverne er mangeartede og kræver omstillingsparathed.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
- Myndighedsopgaver med afsæt i Adresseloven og Bekendtgørelse om vejnavne og adressers bestemmelser
- Dagligt arbejde i Danmarks adresseregister, DAR
- Være en del af Vejnavnegruppen, som fastsætter nye vejnavne i kommunen
- Holde møder med borgere og virksomheder, som ønsker sparring omkring deres adresser
- Fastholde og håndhæve de i lovgivningens fastsatte regler for husnummer og henvisningsskilte
- Udfærdige partshøringer, afgørelser og adresseændringsbreve
- Være en del af en yderst velfungerende adresse-erfagruppe
- Kontakt med kollegaer, borgere og virksomheder både pr. telefon, mail og personligt
Vi forestiller os, at du:
- Er stabil og struktureret
- Er omstillingsparat og klar på nye opgaver
- Har humoristisk sans og let til smil der smitter
- Ønsker at bidrage til et godt arbejdsmiljø
- Fokuserer på muligheder frem for begrænsninger
- Kan læse og forstå skærmkort/GIS-kort
- Er god til at formulere dig både på skrift og når du rådgiver borgere i telefonen
- Er udadvendt og har gode samarbejdsevner
Vi tilbyder dig:
Vi tilbyder en spændende arbejdsplads med engagerede, gode og dygtige kollegaer på tværs af afdelinger. Vi lægger vægt på en god og uhøjtidelig tone i det daglige med plads til grin. Vi deler et fælles fokus på at være effektive, ordentlige og spille hinanden gode. Vi hjælper hinanden, når det brænder på. Vi tilbyder dig også en plads på adressekurset for nye adresseadministratorer hos Klimadatastyrelsen.
Om os
Vejle Kommune har fuld fart på udviklingen. Vi har en befolkningstilgang på ca. 950 borgere om året, nye virksomheder flytter til, og flere boliger skyder op.
Teknik & Miljø er en effektiv forvaltning, der er central for udviklingen af kommunen. Desuden udvikler vi hele tiden den måde, vi leverer service til borgerne på.
Stabene består af 5 afdelinger med i alt ca. 75 dedikerede kolleger. Du vil opleve kompetente og topmotiverede kolleger og ledere, som ser sig selv som afgørende medspillere i forvaltningens ambition om at skabe de bedste rammebetingelser, der understøtter den strategiske og fysiske udvikling og drift af Vejle Kommune.
Du vil indgå i Data-teamet, som en del af afdelingen Kørsel & Controlling i Stabene. Vi er i alt 10 kolleger i afdelingen og har til huse i den administrative del af Teknik & Miljø, som har til huse på Kirketorvet i Vejle. Kun et stenkast fra banegården.
Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte adresseadministrator Maria Vester på telefon 76 81 24 15 eller på mail
[email protected] eller afdelingsleder Dan Zoëga-Nielsen på telefon 30 49 01 96 eller på mail
[email protected]Ansættelsesvilkår
Stillingen er fast med 37 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn. Tiltrædelse 1. juni 2025 ellers snarest herefter.
Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 28. marts 2025.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 15.