1. Alle Job
  2. Offentlig administration
  3. Roskilde
UDLØBET

Roskilde Kommune - Økonomi og Indkøb

Administrativ medarbejder til Kørselskontor og kontraktstyring

Fuldtid

Permanent

Rådhusbuen 1, 4000 Roskilde, Danmark

SE PÅ KORT
Roskilde Kommune
ID: 2710534
|
Indrykket for 75 dage siden

Indkøb og Kørselskontoret har forrygende travlt og vi søger derfor en ny medarbejder til et alsidigt job med forskelligt jobindhold. Du skal både arbejde med at sikre at kommunens daglige kørsel af 700 borgere fungerer smidigt og samtidig arbejde med kontraktstyring på nogle af de mange kontrakter som kommunen har.

Funktionerne er placeret i Indkøb som er et afsnit under Økonomi & Indkøb. Kørselskontoret varetager den helhedsorienterede koordinering af den borgerrettede kørsel i kommunen, herunder at sikre konstruktiv kommunikation mellem kommunernes administration, de enkelte institutioner, elever/forældre, brugere, operatører, samt administrere de informationer som ligger til grund for samarbejdet. Du skal i samarbejde med eksterne vognmænd medvirke til, at sikre optimal afvikling af bl.a. kørsel af børn til specialskoler, skolekørsel, ældre borgere til dagcentre og genoptræning samt kørsel på voksenhandicap området til aktivitets- og samværstilbud. Vi forventer derfor at du er god til at tale med mange forskellige typer af folk.

I arbejdet som Contract Manager, er du med til at drifte og styre kommunens aftaler med private leverandører på en lang række områder. Opgaven er med til at sikre at kommunen udnytter den fulde værdi af de kontrakter, som bliver indgået.  Det er en arbejdsportefølje, som indbefatter implementering af nye aftaler, internt styring af brugen af aftaler, løse udfordringer og problematikker i kontraktens løbetid, løbende optimering af samarbejdet med leverandørerne. Der er arbejdet et stort fokus på brugerne/indkøbere samt, hvordan vi sørger for, at Roskilde Kommune vælger de bæredygtige og grønne løsninger i indkøbsøjemed. Arbejdet er meget varierende, hvor ikke en dag er ens. Du kan i høj grad selv sætte dit præg på det.

Kørselskontoret vil bestå af dig og en kollega med stor erfaring. Indkøb består foruden dig af 5 kollegaer. Vi tænker en model hvor du efter grundig oplæring skal varetage driften af Kørselskontoret hver anden uge og kontraktstyringsopgaver mv. de mellemliggende uger. Opgaverne i Kørselskontoret ligger faste rammer i forhold til bestilling samt telefonbetjening, hvorimod opgaverne i Indkøb i højere grad kan rokeres. Vi kan derfor tilbyde en bred fleksibilitet i opgaveløsning for den rette kandidat.

Arbejdsopgaverne er:

  • Oprette brugere, der visiteres til kørsel
  • Telefonbetjening i stort omfang
  • Modtage ændringer og afmeldinger
  • Udarbejde nøgletal og statistikker
  • Implementering af kontrakter
  • Drift af indgåede kontrakter
  • At sikre overholdelse af det aftalte serviceniveau
  • Bidrage til løbende optimering og effektivisering indenfor områderne
  • Bidrage til den generelle opgaveløsning i Økonomi & Indkøb

Vi forventer at du:

  • Har praktisk erfaring fra lignende stilling eller sammenlignelige arbejdsopgaver
  • Har kendskab til en eller flere af områderne/opgaverne
  • Har erfaring med og flair for at arbejde med it-systemer
  • Kan udarbejde statistikker og nøgletal
  • Er analytisk, systematisk, vedholdende og har gennemslagskraft
  • Besidder gode kommunikationsevner – både mundtligt og skriftligt
  • Er nysgerrig og har mod på at finde nye løsninger
  • Har gode samarbejdsevner men kan også arbejde selvstændigt
  • Kan håndtere en travl hverdag

Ansættelsesvilkår:
Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomster og efter principperne for Ny Løn, hvor der tages udgangspunkt i stillingens funktion og dine personlige kvalifikationer.
Ved ansættelse indhentes der straffeattest.   

Stillingen er 37 timer ugentligt og ønskes besat snarest muligt. 

Ansøgningsfristen er 24. september 2024 kl. 10.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 26. September 2024. 

For mere information eller spørgsmål kontakt Indkøbschef Steen Elhede på 3084 1040.

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Opret en jobagent

Tilføj dette job til din jobagent og få lignende job direkte i indbakken

OPRET JOBAGENT

Bliv den første til at få besked når der kommer nye job
Du skal blot indtaste din e-mail her
Når du tilmelder dig, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre brugere kiggede også på disse job:

Administrativ medarbejder
Sjælland
Administrativ medarbejder
Roskilde
Contract Manager
Sjælland
Contract Manager
Roskilde

Andre job der minder om dette

    Region Sjælland

    Contract Manager til Kontrakt- og Leverandørstyring

    Fuldtid

    Ny Østergade 7, 4000 Roskilde, Danmark

    Indrykket for 11 dage siden

    Udløber snart

    Fuldtid

    Domkirkepladsen 1, 4000 Roskilde, Danmark

    Indrykket for 17 dage siden

    Deltid

    Æblehaven 74B, 4000 Roskilde, Danmark

    Indrykket for 9 dage siden

    Vi søger en ny medarbejder til en spændende stilling i vores administrative team, da en nuværende medarbejder har valgt at søge tilbage til sit oprindelige fag. Vi forestiller os, at du er uddannet ko... Læs mere
    Roskilde Kommune

    Fuldtid

    Havnevej 7, 4000 Roskilde, Danmark

    Indrykket for 10 dage siden

    Deltid

    Borchsgade 1, 4000 Roskilde, Danmark

    Indrykket for 14 dage siden

Søg efter andre job