Indkøb og Kørselskontoret har forrygende travlt og vi søger derfor en ny medarbejder til et alsidigt job med forskelligt jobindhold. Du skal både arbejde med at sikre at kommunens daglige kørsel af 700 borgere fungerer smidigt og samtidig arbejde med kontraktstyring på nogle af de mange kontrakter som kommunen har.
Funktionerne er placeret i Indkøb som er et afsnit under Økonomi & Indkøb. Kørselskontoret varetager den helhedsorienterede koordinering af den borgerrettede kørsel i kommunen, herunder at sikre konstruktiv kommunikation mellem kommunernes administration, de enkelte institutioner, elever/forældre, brugere, operatører, samt administrere de informationer som ligger til grund for samarbejdet. Du skal i samarbejde med eksterne vognmænd medvirke til, at sikre optimal afvikling af bl.a. kørsel af børn til specialskoler, skolekørsel, ældre borgere til dagcentre og genoptræning samt kørsel på voksenhandicap området til aktivitets- og samværstilbud. Vi forventer derfor at du er god til at tale med mange forskellige typer af folk.
I arbejdet som Contract Manager, er du med til at drifte og styre kommunens aftaler med private leverandører på en lang række områder. Opgaven er med til at sikre at kommunen udnytter den fulde værdi af de kontrakter, som bliver indgået. Det er en arbejdsportefølje, som indbefatter implementering af nye aftaler, internt styring af brugen af aftaler, løse udfordringer og problematikker i kontraktens løbetid, løbende optimering af samarbejdet med leverandørerne. Der er arbejdet et stort fokus på brugerne/indkøbere samt, hvordan vi sørger for, at Roskilde Kommune vælger de bæredygtige og grønne løsninger i indkøbsøjemed. Arbejdet er meget varierende, hvor ikke en dag er ens. Du kan i høj grad selv sætte dit præg på det.
Kørselskontoret vil bestå af dig og en kollega med stor erfaring. Indkøb består foruden dig af 5 kollegaer. Vi tænker en model hvor du efter grundig oplæring skal varetage driften af Kørselskontoret hver anden uge og kontraktstyringsopgaver mv. de mellemliggende uger. Opgaverne i Kørselskontoret ligger faste rammer i forhold til bestilling samt telefonbetjening, hvorimod opgaverne i Indkøb i højere grad kan rokeres. Vi kan derfor tilbyde en bred fleksibilitet i opgaveløsning for den rette kandidat.
Arbejdsopgaverne er:
Vi forventer at du:
Ansættelsesvilkår:
Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomster og efter principperne for Ny Løn, hvor der tages udgangspunkt i stillingens funktion og dine personlige kvalifikationer.
Ved ansættelse indhentes der straffeattest.
Stillingen er 37 timer ugentligt og ønskes besat snarest muligt.
Ansøgningsfristen er 24. september 2024 kl. 10.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 26. September 2024.
For mere information eller spørgsmål kontakt Indkøbschef Steen Elhede på 3084 1040.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir