Vi søger en kollega, der brænder for at løse opgaverne godt, evner at løse mange, forskelligartede opgaver på en gang og sætter en ære i at have styr på alle de daglige opgaver omkring en travl direktion og borgmester. Hverdagen er spændende og alsidig med meget kontakt til kollegaer i hele kommunen, borgere, politikere og eksterne samarbejdspartner.
Du bliver ansat i Center for Politik og Ledelse, hvor vi har til opgave at understøtte direktionen og kommunalbestyrelsen i deres arbejde. Du vil indgå i et team bestående af i alt tre sekretærer, der sammen bistår de tre direktører og borgmesteren. Vi arbejder med, at du er primær sekretær for én eller to i ledelsen, men du har også tværgående opgaver og vi er stærke til at hjælpe hinanden, hvis der er travlt.
Du vil få en alsidig hverdag med meget forskelligartede opgaver og din dag vil ikke nødvendigvis falde ud som planlagt. Det er derfor afgørende, at du trives i en dynamisk hverdag og fleksibelt kan omstille dig fra en opgave til en anden, så du fungerer som den bedst mulige support for kommunens øverste ledelse.
Du vil bl.a. skulle varetage følgende opgaver i samarbejde med dine kollegaer:
I det daglige sidder du i forkontoret sammen med teamets to øvrige sekretærer.
Som ledelsessekretær skal du have en selvstændig og proaktiv tilgang til opgaverne, der sikrer en kvalificeret og professionel betjening.
Vi forventer, at du:
Vi har et godt arbejdsmiljø, som er præget af sunde og oprigtige relationer, høj faglighed og en høj grad af fleksibilitet ift. arbejdstid og hjemmearbejde mv. Center for Politik og Ledelse er et sammensat center, hvor du vil blive del af ’rådhussekretariatet’, hvor vi sidder på Hvidovre Rådhus sammen med direktion og borgmester.
Vi tilbyder:
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Interesseret? Så hører vi gerne fra dig!
Vi vil gerne modtage din ansøgning inkl. CV og eksamensbeviser senest d. 9. juni. Vi indkalder til samtaler d. 13. juni og forventer at holde samtaler d. 17. juni og eventuelle 2. samtaler d. 24. juni.
Hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Trine Schløer på telefon 28499751 eller sekretær Pernille Nelander (kollega) på telefon 3639 3006 for at høre nærmere om jobbet.
Er du i tvivl, om du skal søge jobbet? Søg alligevel!
Vi ansætter ikke kun efter de faglige kvalifikationer og erfaring, men i lige så høj grad efter personlige kompetencer og motivation. Så hvis du er interesseret i stillingen, men mangler enkelte faglige kompetencer eller erfaringsgrundlag, så søg alligevel stillingen. Du vil nemlig opleve gode rammer for kompetenceudvikling, når du først er ansat.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir