Vi har ambitioner om at blive Fyns bedste.
Brænder du for at skabe positive forandringer for vores borgere?
Har du en solid myndighedserfaring inden for det specialiserede social- og sundhedsområde?
Vil du have en bred vifte at social- og sundhedsfaglige opgaver og være en del af en velfungerende og fagligt stærkt myndighedsafdeling?
Godt – så skal du måske med på holdet.
En kollega som har interesse i at sagsbehandle helhedsorienteret omkring de borgere der har en borgerstyret personlig assistance (BPA), og dermed varetage disse borgers indsatser, som ofte både er borgerstyret personlig assistance, merudgifter samt bil sag.
Derudover vil der være sagsbehandling af de borgersager, som kun har indsatsen merudgifter. Til disse opgave vil der være mulighed for kyndig oplæring!
”Vi arbejder med vores arbejde”
Vi står i en spændende proces! Det specialiserede socialområde er højt på den politiske dagsorden og i mediernes vågelys. Området kræver forandringer, og det er vi i fuld gang med. I efteråret blev vores masterplan for hele Handicap og Psykiatri området vedtaget, som sætter retningen for det arbejde, der ligger foran os. Herudover står vi over for implementering af VUM 2.0 samt udarbejdelse af procedure og arbejdsgange internt i egen afdeling samt på tværs i organisationen.
Det er store og vigtige omstillinger, og der er god energi i det her hos os. Vi er allerede i fuld gang med det, men mangler dig på holdet. Du vil være en del af denne udvikling, så vi i fællesskab nu og i fremtiden kan skabe gode og kvalificerede borgerforløb til gavn for borgerne.
Hvem er vi?
Du vil blive en del af Voksen Myndighed. Vi arbejder med Servicelovens kapitel 11, i forhold til voksne med fysisk og psykiske funkionsnedsættelse fra det 18 år.
”Vi fremmer den enkeltes mulighed for at leve et selvstændigt liv” Kerneopgaven
Vi som afdeling, er optaget af at skabe forandringer for de borgere, som har brug for vores støtte i en kortere eller længere periode i deres liv. Vi arbejder inddragende og går med borgeren, fordi vi mener, at et godt samarbejde er grundlaget for de bedste løsninger.
Vi har en vision om at være Fyns Bedste Myndighedsafdeling, og derfor har vi i en proces henover efteråret udarbejdet et strategihus bestående af en kernefortælling samt værdier, som vi ønsker at stå på i fællesskab som afdeling.
Se vores strategihus her
Se vores organisationsdiagram her
Vi tilbyder dig at blive et aktiv i vores udvikling, hvor du som rådgiver får mulighed for at understøtte og sikre:
Vi arbejder løbende med at udvikle det bedst mulige grundlag for en faglig og veldokumenteret drift både administrativt og økonomisk. Du skal derfor sikre, at der er sammenhæng og overensstemmelse i forhold til borgernes behov for støtte, leverandørenes indsats og takst.
Vi understøtter dig via faglig sparring og læring, et godt arbejdsmiljø med kompetente og imødekommende kolleger.
Vi tilbyder deltagelse i ERFA-grupper, flekstidsordning og mulighed for hjemmearbejdsdage.
Vi tilbyder fagligt team arbejde med teamkollega samt tværfaglig koordinator.
Vi forestiller os, at du kommer med følgende kompetencer:
Alt det praktiske
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst.
Straffeattest skal indhentes før ansættelse kan finde sted.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning vedhæftet CV og andre relevante dokumenter senest den 16. juni 2024.
Samtaler forventes afholdt den 25 juni 2024.
Tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1. august 2024.
Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at ringe til:
tværfaglig koordinator Jeanette Pihl tlf.: 23 42 63 89,
socialrådgiver/ TR Irene Vidkær Rodriguez på tlf. 20 33 93 96 eller
myndighedsleder Laila Veje på tlf. 20 27 31 72.
Her kan du læse mere om, hvad vi i Nordfyns Kommune mener, en attraktiv arbejdsplads er kendetegnet ved:
En attraktiv arbejdsplads - Nordfyns Kommune
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir