- vær med til at skabe et liv i bevægelse
Er du en datadreven og idérig controller? Og drømmer du om et job, der både rummer det lokale og det internationale aspekt? Så læs med her!
Som controller i Sahva arbejder du engageret for, at vi altid har et godt økonomisk overblik, så vi leverer rigtig og relevant rapportering til selskabets ledelse og ejere.
Dine input er vigtige, når vi skal identificere optimeringspotentiale i økonomifunktionen og resten af virksomheden, og det vil ofte være dig, der driver projekter fra idé til implementering i tæt samarbejde med den lokale ledelse.
Vi er for nylig blevet en del af Ottobock-koncernen og er dermed også blevet en del af Ottobocks skandinaviske finansteam. Du vil derfor både arbejde lokalt og internationalt, og da vi er tidligt i implementeringsfasen, bliver du en del af den spændende udvikling, som vi er i fuld gang med.
Din hverdag i jobbet
Du får din egen portefølje af opgaver, som løbende suppleres med andre opgaver og projekter, som Økonomi tager sig af. Dine primære opgaver bliver at:
Du bliver en del af et team, der består af vores økonomichef og to medarbejdere, der varetager den daglige bogføring, samt en løn- og HR-konsulent. Vi har hver vores specialer men arbejder sammen og hjælper hinanden i dagligdagen og naturligvis ved ferie og sygdom, så vi løbende bevarer en effektiv økonomistyring.
Hvem er du?
Vi leder efter dig, der:
Som person er du en serviceminded teamplayer, der arbejder med et godt overblik og detaljeorientering. Du betragter dig selv som analytisk og innovativ, og du kan håndtere større mængder af data, når du identificerer udviklingsmuligheder.
Da vi overgår til et nyt ERP-system om få år, er det en fordel, hvis du allerede har erfaring med projekter og implementering af nye systemer, men vigtigst er det, at du har lyst og mod på opgaven i samarbejde med vores skandinaviske og tyske kollegaer.
Hvad tilbyder vi?
Hos Sahva bliver du en del af et fagligt højt miljø og et fællesskab med gode interne muligheder for faglig og personlig sparring. Du bliver mødt af en rummelig, resultatorienteret og inkluderende kultur, hvor udveksling af meninger og holdninger bliver værdsat.
Vi har fokus på medarbejdertrivsel. Det betyder, at vi arbejder aktivt med resultaterne af vores tilfredshedsundersøgelser og APV, og som medarbejder bliver du involveret, så du får indflydelse på vores fælles trivsel.
Vores ledere har løbende dialog via 1:1-samtaler med deres ansatte, og de arbejder ud fra et veldefineret ledelsesgrundlag, som bygger på en troværdig, respektfuld, motiverende og resultatorienteret ledelsesadfærd, som sikrer, at vi udnytter dit potentiale.
Er du interesseret?
Kan du se dig selv udfolde dit talent i jobbet? Så send os dit CV hurtigst muligt. Du behøver ikke at skrive en ansøgning, men vi spørger til din motivation, når du søger i vores rekrutteringssystem.
Vi forventer, at opstart bliver pr. 1. februar 2025 eller snarest derefter. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte økonomichef, Christian Poulsen, på mobil 4042 6000.
Se mere på vores ansøgersite: https://sahva.ofir.com
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir