FrivilligCenter Lolland søger 2 nye kolleger til at understøtte og koordinere den frivillige indsats på Lolland Kommunes åbne trænings- og aktivitetscentre. Herudover vil du i samarbejde med os være med til at styrke, udvikle og synliggøre den frivillige sociale indsats i hele Lolland Kommune.
FrivilligCenter Lolland er en selvstændig forening (NGO), som i tæt samarbejde med Lolland Kommune arbejder med den frivillige sociale indsats i kommunen. Som frivilligcenter er vi medlem af landsorganisationen FRISE og støttes økonomisk udover Lolland Kommune også af Social- og Boligstyrelsen.
Frivilligcentrets øverste ledelse er en bestyrelse, og den daglige drift ledes af en centerleder på fuld tid. På kontoret er der herudover ansat en kontormedarbejder i fleksjob.
Vi har lokaler og primært kontor i Maribo samt lokaler og satellit-kontor i Nakskov. En stor del af arbejdstiden vil foregå på Lolland Kommunes åbne trænings- og aktivitetscentre i Maribo, Holeby, Rødby og Nakskov.
Da vi er en lille organisation lægger vi stor vægt på den enkelte medarbejders trivsel og medindflydelse. Vi har dagligt kontakt med mange mennesker, så vi skal kunne skifte imellem at løse opgaver både selvstændigt og i fællesskab.
Som frivilligkonsulent skal du sammen med din kollega primært hjælpe de frivillige foreninger, som er tilknyttet Lolland Kommunes åbne trænings- og aktivitetscentre med sparring til foreningernes bestyrelser, hjælp til planlægning, koordinering og lokalebooking samt medvirke til løsning af administrative opgaver.
Dit ansvarsområde vil bære præg af din profil og erfaring, og kan også indebære opgaver i frivilligcentret med fokus på udvikling, fundraising, projekter, sociale medier og understøttelse af andre frivillige sociale indsatser.
Vi forestiller os du har en eller flere af følgende kvaliteter:
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at sende en mail til: [email protected]
Du kan læse mere om FrivilligCenter Lolland på vores hjemmeside (www.frivilliglolland.dk).
Vi ansætter efter kvalifikationer og gældende overenskomster.
Timeantal forventes cirka 25-35 timer/uge, men afhænger af det samlede budget og en samlet løsning af opgaver.
Du har kørekort og mulighed for at benytte egen bil til transport. Vi afregner efter statens lave takst for kørsel i egen bil.
Ansøgningsfristen er tirsdag den 10. december 2024.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 51.
Opstart efter aftale, men hurtigst muligt.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir