Er du studerende og har du lyst til at få praktisk erfaring inden for ejendomsdrift og vedligehold, herunder brandteknisk dokumentation? Hvidovre Kommunes ejendomsafdeling søger to engagerede studentermedhjælpere til at registrere, indsamle og opdatere brandteknisk dokumentation samt lovpligtige driftsopgaver.
Arbejdet omfatter flere emner, men det primære formål vil være at se på, hvordan kommunens driftsmedarbejdere arbejder med DKV-skemaer. Vores DKV-skemaer skal oprettes i et centralt FM-system, Dalux, og kvalitetsikres, så de er tilpasset de enkelte ejendomme. Der skal ligeledes laves opgaveserier for de enkelte bygninger, så vi sikrer os, at DKV-kontrollerne gennemføres. I forbindelse med oprettelsen af stedspecifikke DKV-skemaer skal bygningernes øvrige brandtekniske installationer og forhold registreres og efterfølgende opdateres i FM-systemet. I forbindelse med registreringen skal alle brandtekniske komponenter samt øvrige strategiske bygningsdele oprettes som assets i Dalux, og relevant dokumentation knyttes hertil. Alle installationer/assets skal indtegnes på bygningstegningerne i Revit, og lokalt skal de forsynes med en QR-kode.
Såfremt der mangler dokumentation på enkelte bygninger, skal dette indhentes fra relevante arkiver eller samarbejdspartnere.
Dine primære opgaver vil være:
Vi forventer, at du er i gang med en relevant uddannelse som for eksempel ingeniør, bygningskonstruktør, arkitekt eller lignende. Du har interesse for byggeri og drift af disse, og du har gode analytiske evner samt erfaring med Revit, Excel og andre digitale værktøjer. Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og bidrage til det gode kollegaskab i Ejendomme.
Som person:
Drift og Vedligehold hører under Center for Trafik og Ejendomme. Vi tilbyder en fleksibel arbejdsplads med gode udviklingsmuligheder og spændende opgaver. Du vil blive en del af et dynamisk team med en uformel omgangstone og hjælpsomme kolleger.
Arbejdstiden er ca. 15 timer om ugen, med mulighed for fleksibilitet i forhold til studieplaner. Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist er den 23. februar 2025.
For yderligere informationer om stillingen kan du kontakte leder af Drift og Vedligehold, Theis Rasmussen, på tlf. 3639 3546.
Vi forventer at holde samtaler i uge 10. Ansættelse umiddelbart efter.
I Hvidovre Kommune bygger vores samarbejde på en anerkendende og positiv kultur, hvor forskellighed er en styrke, og hvor engagement, nysgerrighed og arbejdsglæde fremmer de nye idéer og den gode service til borgere, virksomheder, kulturliv og samarbejdspartnere.
Hvidovre er en grøn forstad med en stærk historie; tæt ved vandet og hovedstaden og lige midt i Øresundsregionen.
Hvidovre Kommune ser mangfoldighed som en ressource, og ønsker at afspejle samfundet. Derfor opfordres kvinder og mænd uanset alder, religion, seksuel orientering, handicap/funktionsnedsættelse og etnisk baggrund til at søge.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir