1. Alle Job
  2. Kontor og administration
  3. København

ISS Facility Services A/S

Vi søger en receptionist med passion for god service til vores kunde i København

Fuldtid

Permanent

København

SE PÅ KORT
Iss Facility Services A/S
ID: 2801567
|
Indrykket for 5 dage siden

Ansøgningsfrist: 15. januar 2025

Trives du med at modtage og betjene gæster, så de får gode og uforglemmelige serviceoplevelser? Og ønsker du et job med gode arbejdstider, hvor du arbejder mandag-fredag i dagtimerne? Så er du måske vores nye receptionist hos vores attraktive kunde i København.

Fantastisk serviceadfærd er nøgleordet i din arbejdsdag

Hos ISS søger vi lige nu en receptionist til en af vores spændende og attraktive kunder i København med opstart hurtigst muligt. Det er en stilling, hvor serviceniveauet er utrolig højt og for at blive en succes i jobbet skal du som person trives i, at gå den ekstra mil for at skabe uforglemmelige serviceoplevelser. Du vil nemlig blive ISS’ ansigt udadtil, og det bliver din fornemmeste opgave, at vores gæster og andre, der kommer i receptionen, bliver taget godt og personligt imod. Dine primære arbejdsopgaver vil derfor være at servicere vores gæster i receptionen samt på mødeetagen, sørge for at give husets brugere besked om ankommende gæster, samt sikre at receptionsområdet altid fremstår præsentabelt og imødekommende. Derudover vil du få til opgave at tage mod opkald på telefonen, bestille taxaer til husets gæster, oprette og udlevere gæstekort samt varetage forskellige indkommende ad-hoc opgaver. Der kan ligeledes forekomme lettere tjeneropgaver.

Det vigtigste er at du møder gæsterne hvor de er, og sørger for, med fantastisk serviceadfærd at løse evt. udfordringer – intet er for småt. Slutteligt vil der også forekomme administrative opgaver – vi ser derfor gerne, at du trives i et job, med et travlt miljø og dermed skal kunne holde mange bolde i luften på en gang.

Receptionsteamet består af fire receptionister, to tjenere og en teamleder som i høj grad vægter trivsel og det sociale fællesskab højt.

Stillingen er på 37 timer ugentligt, mandag til fredag med skiftende mødetider fra kl. 07.30-17.00.

Bliv en del af vores dynamiske receptionsteam


Da du bliver ansat i et stort hus, hvor du hver dag møder alle typer af mennesker samt kommunikerer på tværs af alle afdelinger, er det vigtigt, at du har gode kommunikative evner og sætter en ære i, at skabe et personligt bånd til kunden. Derudover ser vi gerne, at den rette kandidat:

  • Er uddannet receptionist og/eller solid erfaring som receptionist, fx fra hotelbranchen
  • Trives med en dynamisk hverdag, hvor du selv ved travlhed holder hovedet koldt og fastholder den gode serviceoplevelse
  • Kan arbejde selvstændigt, har en god ordenssans samt øje for detaljen 
  • Kan kommunikere på både dansk og engelsk i skrift og tale
  • Har en god IT-forståelse og et godt kendskab til Office pakken


Som person er du frem for alt serviceminded, præsentabel og kvalitetsbevidst. Du skal kunne bevare et solidt overblik, være fleksibel og arbejde selvstændigt, da opgaverne er mangeartede og opstår løbende. Du er smilende og elsker at gå det ekstra lille stykke for at sikre en høj kundetilfredshed. Endeligt er det vigtigt, at du arbejder løsningsorienteret, er struktureret samt ansvarsbevidst.

Du bliver en del af en serviceorganisation


ISS er en servicevirksomhed og vi ønsker at yde en personlig indsats over for vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du er villig til at gøre en forskel for vores kunder. God service skaber desuden større jobtilfredshed samt motivation i hverdagen. Hvis det bliver dig, der skal være vores nye kollega, vil du blive en del af en ansvarlig virksomhed, der er i konstant udvikling og som har fokus på mennesket.

Ansøgning


Lyder dette som en stilling for dig, så send os din ansøgning med vedlagt CV via nedenstående link senest den 15. januar 2025. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig. For yderligere information om stillingen, kontakt venligst Teamleder, Mikkel Laursen på mail: [email protected]

Kun ansøgninger modtaget via linket vil blive besvaret.

Why ISS

Since our founding in 1901, ISS has been a people-first company. We recognise the power of diversity, inclusion and belonging and celebrate the differences that make us unique. When everyone is free to be themselves, everyone benefits.

Our people feel safe, respected, represented, and supported as their authentic selves, allowing them to seize opportunities and reach their full potential. We take seriously our obligation to improve lives, make a difference in our communities, and protect our planet - because when we get things right, the world works better. And that is what drives us.

ISS is a Place to Be You.

Be who you are. Become what you want. Be part of something bigger.

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Opret en jobagent

Tilføj dette job til din jobagent og få lignende job direkte i indbakken

OPRET JOBAGENT

Bliv den første til at få besked når der kommer nye job
Du skal blot indtaste din e-mail her
Når du tilmelder dig, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre brugere kiggede også på disse job:

Receptionist
København
Receptionist
Hovedstaden
Kontor og administration
København
Kontor og administration
Hovedstaden

Andre job der minder om dette

    Fagbevægelsens Hovedorganisation

    Fagbevægelsens Hovedorganisation

    Fagbevægelsens Hovedorganisation søger en receptionist

    Fuldtid

    Islands Brygge 32D, 2300 København, Danmark

    Indrykket for 8 dage siden

    Vores nuværende receptionist går på pension, og vi søger derfor en ny til stillingen. Har du gå-på-mod og flair for service, kan du bevare overblikket i en til tider travl hverdag, og har du let ved s... Læs mere
    Fagbevægelsens Hovedorganisation

    Deltid

    Lergravsvej 53, 2300 København S, Danmark

    Indrykket for 9 dage siden

    Ankestyrelsen

    Fuldtid

    Teglholmsgade 3, 2450 København SV, Danmark

    Indrykket for 10 dage siden

    I Ankestyrelsen møder vi omverden og kollegaer med åbenhed og smil. Vi har brug for dig, der både er smilende, imødekommende og sætter en ære i at følge opgaver til dørs. I Ankestyrelsen afgør vi borg... Læs mere
    Ankestyrelsen

    Deltid

    Arne Jacobsens Allé 15, 2300 København S, Danmark

    Indrykket for 17 dage siden

Søg efter andre job