1. Alle Job
  2. Kontor og administration
  3. Vejle
UDLØBET

Vejle Kommune

Økonomimedarbejder til plejecenterområdet

Fuldtid

Permanent

Skolegade 1, 7100 Vejle, Danmark

SE PÅ KORT
Vejle Kommune
ID: 2667551
|
Indrykket for 132 dage siden

Har du flair for tal? Er du kvalitetsbevidst? Har du en stærk økonomisk profil med stor interesse for seniorområdet? Befinder du dig som en fisk i vandet med en dagligdag, der varierer fra dag til dag? Er du god til at formidle økonomi på en let og forståelig måde?
Hvis ja, så er du måske vores nye økonomimedarbejder.


I Vejle Kommune har vi en ambition om at have en national førerposition i velfærdsudvikling. En ambition der udspringer af visionen ”Vejle med Vilje”. Det betyder, at vi i Velfærdsforvaltningen, arbejder målrettet på at have en høj kvalitet i vores tilbud og opgaveløsning, og at vi med åbent sind går efter at opkvalificere og finde nye løsninger på vejen frem mod fremtidens velfærd. Det forudsætter, at vi har en god økonomisk understøttelse af vores ledere, så de kan fokusere på den borgernære indsats.

Derfor søger vi en økonomimedarbejder til Velfærdsstaben, som skal understøtte plejecenterledere på seniorområdet i den daglige økonomiopfølgning og delvis i personaleadministration.
 

Om jobbet

Dine vigtigste opgaver vil være at varetage opgaver i relation til den daglige økonomi og lettere administative opgaver for en gruppe af vores plejecenterdecentrale ledere. Det kan konkret være opgaver som omfatter bogføring, ud-kontering, opkrævning, lønopfølgning, indhentning af referencer udarbejdelse af lønskema, løbende opfølgning til budgetkontroller, kvalitetssikring og sparring i forhold til ledernes daglige økonomistyring.

Stillingen er i udgangspunktet på 37 timer ugentlig og ønskes besat pr. 1. november. 2023.
 

Din bagage

Du har en administrativ uddannelse, gerne en kontoruddannelse fra en offentlig organisation med fokus på økonomi. Kan du samtidig svare JA til nedenstående, så er det måske dig vi søger.
 
  • Du har god talforståelse og logisk sans.
  • Du har erfaring med at arbejde i økonomisystem gerne ØS-indsigt eller tilsvarende økonomisystem anvendt i kommunerne. Her du derudover erfaring med lønsystem som eks. KMD – rollebaseret, så vil det være en fordel.
  • Du er rutineret bruger af Office 365, og måske har du også erfaring med journaliseringssystemer – gerne SBSYS.
  • Du er struktureret og kvalitetsbevidst
  • Du er fleksibel, servicemindet og har gode kommunikative egenskaber
 

Personlige egenskaber

Du er åben, ansvarsbevidst og målrettet. Vi har fokus på ”Service med vilje” – hvor vi i fællesskab lykkes med at løse opgaverne i et udviklende og kollegialt fællesskab. Det vil derfor være vigtigt, at du er en god teamplayer, og giver en ekstra indsats, når der er behov for det.
 

Du bliver en del af os

Du bliver en del af Velfærdsstaben, der er en stabsfunktion i Velfærdsforvaltningen, og som understøtter organisationen med bl.a. Økonomi, IT, Jura, HR, tilsyn, sekretærbistand, Velfærdsteknologi, proces- og projektledelse, analyser etc.

Staben servicerer de to politiske udvalg Seniorudvalget og Voksenudvalget, Chefgruppen og driften. Derudover er Staben opsøgende og på forkant med, hvad der kan understøtte og udvikle Velfærdsforvaltningen.

Du får ca. 60 kollegaer heraf 10 kollegaer der alle understøtter de decentrale ledere på Seniorområdet med deres daglige økonomi og personaleadministration.

Staben er en afdeling, hvor der er stort fokus på et godt samarbejde i en uhøjtidelig tone. Hos os er det naturligt at sparre på tværs for at sikre den bedste opgaveløsning for de borgere, som vi skal betjene. Vores hverdag er præget af en anerkendende kultur, en uformel omgangstone, godt humør og stort engagement.
 

Ansættelsesvilkår

Stillingen er i udgangspunktet en fast stilling på 37 timer pr. uge. Det er dog muligt at aftale et andet timetal
 

Flere oplysninger

Flere oplysninger kan fås ved henvendelse til Stabs- og Økonomichef Trine Kragelund Jensen tlf. 23 29 40 64
 

Ansøgningsfrist

Søndag den 18. august 2024

Samtaler forventes afholdt fredag den 23. august 2024

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Opret en jobagent

Tilføj dette job til din jobagent og få lignende job direkte i indbakken

OPRET JOBAGENT

Bliv den første til at få besked når der kommer nye job
Du skal blot indtaste din e-mail her
Når du tilmelder dig, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre brugere kiggede også på disse job:

Økonomimedarbejder
Syddanmark
Økonomimedarbejder
Vejle
Kontor og administration
Syddanmark
Kontor og administration
Vejle

Andre job der minder om dette

    Udløber snart
    Udløber snart

    Naturstyrelsen

    Erfaren økonomimedarbejder til Naturstyrelsens Økonomienhed

    Fuldtid

    Førstballevej 2, 7183 Randbøldal, Danmark

    Indrykket for 14 dage siden

    Fuldtid

    Munkebjergvej 125, 7100 Vejle, Danmark

    Indrykket for 3 dage siden

    Fuldtid

    Munkebjergvej 125, 7100 Vejle, Danmark

    Indrykket for 3 dage siden

    Fuldtid

    Løveparkvej 2C, 7323 Give, Danmark

    Indrykket for 5 dage siden

    Vi mangler en leder til vores dejlige børnehus i Givskud – skal det være dig? Om jobbet Vi mangler en ny leder, der sammen med vores souschef kan gå forrest i at skabe gode læringsmiljøer, høj fagligh... Læs mere
    Vejle Kommune
    Rema 1000 Danmark A/S

    Fuldtid

    Bredballe Center 37, 7120 Vejle Ø, Danmark

    Indrykket for 5 dage siden

    Vil du være en del af ledelsesteamet i et værdibaseret discountkoncept? Så søg stillingen som souschef i REMA 1000 i Bredballe ved Vejle I REMA 1000 er vi positive og offensive mennesker med ét fælles... Læs mere
    Rema 1000 Danmark A/S
Søg efter andre job