Ønsker du at bidrage til den fortsatte positive udvikling i Guldborgsund Kommune? Brænder du for fysisk planlægning af by og land? Trives du med forvaltning og sagsbehandling efter planlov og de kommunale planer?
Så har vi muligvis jobbet til dig.
Vi søger en byplanlægger til vores planteam.
Guldborgsund Kommune
Guldborgsund Kommune er en kommune i rivende udvikling hvad angår byudvikling, erhvervsudvikling, grøn omstilling m.m. Guldborgsund Kommune er landets 11. største kommune målt på areal, og kommunen har lige under 60.000 indbyggere.
Du vil som en del af planteamet opleve en stor variation i arbejdsopgaverne, møde mange forskellige udfordringer og hurtigt få ansvar for at løse egne arbejdsopgaver.
Planlægningsteamet
Planteamet består af ca. 10 dedikerede medarbejdere, som løser mange forskellige opgaver fra tilvejebringelse af lokalplaner og kommuneplaner, landzoneadministration, byudviklingsprojekter til borgerbetjening og forvaltning af allerede vedtagne planer.
Vi har et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og en stærk samarbejdskultur, hvor vi ser både vores faglige og personlige forskelligheder som en styrke. Vi sætter fagligheden højt og hjælper hinanden med at løse de mange og ofte komplekse opgaver. Der er plads til både faglige diskussioner og til uformel snak.
Vi tilbyder:
Dine personlige kompetencer:
Lidt om stillingen:
Du bliver en del af planteamet som byplanlægger. Dit hovedfokus bliver at behandle sager i forhold til gældende planlægning.
Guldborgsund Kommunes byråd har i september vedtaget nogle tiltag til at forbedre erhvervsservice på myndighedssager. Politisk er der et ønske om, at kommunen nedbringer sagsbehandlingstiden på byggesager samt styrker virksomhedernes oplevelse af en god erhvervsservice. En byggesag på erhvervsområdet medfører ofte sagsbehandling efter andre lovområder, ikke mindst planloven og lokalplanerne for de enkelte områder.
Udover sagsbehandling efter gældende planlægning vil du forventet også blive involveret i lokalplanlægning og evt. byudviklingsopgaver. Vi fordeler så vidt muligt opgaverne i teamet ud fra interesser og færdigheder, så du får til en vis grad mulighed for at forme dit arbejde.
Ønskede faglige kompetencer:
Ansættelsesvilkår:
Løn fastsættes efter gældende overenskomst. Stillingen er en fast stilling på 37 timer om ugen.
Din ansættelse er i Center for Teknik og Miljø, Plan og Trafik.
Mere information:
Tag fat i Rasmus Hee Haastrup, leder af Plan og Trafik, på tlf. 25180725 eller [email protected].
Ansøgningsfrist:
Frist for ansøgning er tirsdag den 5. november 2024.
Samtaler:
Vi forventer at holde samtaler i uge 46.
Ansøgningsprocedure:
Send din ansøgning ved at klikke på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dokumentation for gennemført uddannelse og dit CV.
Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger gennem vores rekrutteringssystem.
Vi opfordrer alle med de relevante kompetencer til at søge, uanset personlig baggrund.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir