Informationen på rådhuset er mange borgeres første kontakt, når de ringer til kommunen eller møder op på rådhuset; her møder vi borgerne med hjælpsomhed og et smil. Hvis du vil være en del af holdet, så har du nu muligheden.
I Informationen i Samsø Kommune varetager fire fleksjobansatte receptionister den daglige kontakt med borgere, der møder op ved skranken eller ringer på kommunens hovedtelefonnummer. Informationen modtager og fordeler desuden post, udleverer batterier til høreapparater samt løser forskellige opgaver, der bidrager til den samlede kommunale opgaveløsning.
En erfaren medarbejder går nu på pension, og derfor har du mulighed for at komme med på holdet.
Opgaver
Kerneopgaverne er telefonbetjening og -omstilling for hele kommunen, modtagelse og sortering af post samt modtagelse af gæster på rådhuset.
Du vil blandt andet skulle løse følgende opgaver:
Vi arbejder løbende med, hvordan Informationen kan hjælpe kommunens øvrige afdelinger med løsning af forskellige opgaver.
Din profil
Du har erfaring med borgerkontakt, gerne både ansigt til ansigt og over telefonen; du skal kunne være venlig og hjælpsomhed, også når du møder frustrerede borgere.
Du skal have basale it-færdigheder, så du kan betjene telefonomstillingssystemet, booke mødelokaler digitalt og håndtere mail og kalender i Outlook.
Informationen skal være bemandet i kommunens telefon- og åbningstider. Vi søger derfor en kollega, der er fleksibel, så den samlede arbejdsplan kan gå op i ferietider, og vedkommende kan træde til ved sygdom.
Vi søger en kollega, der sætter pris på og bidrager til godt samarbejde og kollegaskab.
Vi tilbyder
Stillingen er på cirka 15 timer/uge. Det endelige timetal kan f.eks. afhænge af din vurderede arbejdsevne, hvis du søger stillingen som et fleksjob.
Du kan søge stillingen som en almindelig deltidsstilling eller som et fleksjob. Vi foretrækker, at stillingen varetages af én ny kollega, men alternativt vil vi ansætte to med et lavere ugentligt timetal, så hvis du er interesseret i det, vil vi også gerne have din ansøgning.
Interesseret?
Ring eller skriv med spørgsmål til Sekretariatschef, Kirsten Brusgård, på 60 91 15 15 og [email protected].
Ansættelsesprocessen
Ansøgningsfristen er den 18. juli, og der afholdes samtaler den 24. juli.
Vi ønsker tiltrædelse den 15. august 2024, hvis muligt, og ellers senest den 1. september.
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende HK-overenskomst.
Lyder det som noget for dig – og bor du ikke på Samsø? Så kan du læse meget mere om livet på Samsø på www.tidtilsamsoe.dk eller følge med på både Instagram på @tidtilsamsoe og Facebook på @tidtilsamsoe. Du kan læse mere om Samsø Kommune på kommunens hjemmeside www.samsoe.dk
Øen er kendt for en helt unik natur, de smukke landskaber, lyset, havet og den helt specielle østemning. Samsø er højtprofileret som en grøn kommune med en meget skarp miljøprofil. Kommunen lever af landbrug og turister og har i betragtning af sit befolkningsgrundlag et bemærkelsesværdigt stærkt kultur- og foreningsliv.
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Samsø Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir