Brænder du for økonomistyring, analyse og udvikling af effektive løsninger? Vil du være med til at forme en nyoprettet sektor? Så er du måske den engagerede økonomikonsulent, vi leder efter til Service, Bygninger og Faciliteter!
Vi søger en erfaren og resultatorienteret Økonomi- og Analysekonsulent, der kan bidrage til at udvikle og effektivisere økonomistyringen i den nye sektor; Service, Bygninger og Faciliteter.
Sektoren er etableret for at sikre en moderne og sammenhængende drift inden for områder som havne, bygninger, færger, lufthavn, park og vej samt intern service.
Som Økonomi- og Analysekonsulent vil du få en central rolle i udviklingen af økonomiske processer og styringsredskaber i samarbejde med sektorens ledelse. Det er en stilling, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på sektoren og sikre et solidt økonomisk fundament for den fremtidige udvikling. Stillingen er organisatorisk placeret i et sekretariat, som er under opbygning.
Sektoren dækker bredt inden for Facility Management-området og omfatter alt fra rengøring og drift af kommunale ejendomme, park og vej til færge- og havnedrift. Sektoren blev etableret for at skabe mere fokus på den samlede bundlinje samt fremtidig udnyttelse af bygningsmassen i Lolland Kommune.
Der er ansat cirka 350 medarbejdere i hele sektoren, som er fordelt i de forskellige afdelinger, og som Økonomi- og Analysekonsulent vil du spille en central rolle i at understøtte både drift og udvikling gennem økonomiske analyser, budgetstyring og ledelsessparring.
I denne stilling vil du have stor indflydelse på den økonomiske styring af sektoren. Du vil blandt andet få ansvaret for:
Vi søger en Økonomi- og Analysekonsulent, der kombinerer stærke faglige kvalifikationer med evnen til at samarbejde og tænke strategisk. Du er proaktiv, struktureret og trives i en rolle, hvor du får indflydelse på både drift og udvikling.
Faglige kvalifikationer:
Personlige egenskaber:
En unik mulighed for et spændende og varieret job i en nyetableret sektor, som du vil være med til at forme udviklingen af. Du vil have arbejdssted i attraktive omgivelser i Maribo, hvor vi tilbyder kantine og gode parkeringsmuligheder, tæt på motorvejsafkørselen. I Service, Bygninger og Faciliteter finder du et arbejdsmiljø præget af passionerede kollegaer og gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. Vi bestræber os på at tilbyde fleksible arbejdsvilkår med mulighed for hjemmearbejde, når opgaverne tillader.
Send din ansøgning til os senest søndag den 3. november 2024.
Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 46 og 47.
For yderligere information er du velkommen til at kontakte leder af sekretariatet, Camilla Pleidrup på telefon 20 46 37 84.
Aftales i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst. Stillingen er på 37 timer om ugen.
Tiltrædelse er pr. 1. januar 2025.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning!
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir