1. Alle Job
  2. Kontor og administration
  3. Sønderborg

Sønderborg Kommune - Børn Uddannelse og Sundhed

Administrativ medarbejder til Myndighed - Børn, Unge og Handicap i Sønderborg Kommune

Fuldtid

Permanent

Jyllandsgade 36, 6400 Sønderborg, Danmark

SE PÅ KORT
Sønderborg kommune
ID: 2852864
|
Indrykket for 3 dage siden

Myndighed - Børn, Unge og Handicap i Sønderborg Kommune søger en administrativ medarbejder til en ny fast stilling med tiltrædelse pr. 1. maj 2025.

Hvem er vi?

Myndighed – Børn, Unge og Handicap er en afdeling bestående af et børneteam, ungeteam og et handicapteam. Til afdelingen er desuden tilknyttet en administrativ medarbejder, teamledere, myndighedsleder, et socialfagligt konsulentteam samt en administration. Afdelingen er forankret i Børn og Familie i forvaltningen Børn, Uddannelse og Sundhed i Sønderborg Kommune.

Vi vægter tæt dialog mellem ledere og medarbejdere højt og har i dialogen fokus på arbejdsglæde og trivsel. Vores fokus ligger på vores kommunikation – både med borgere, kolleger og samarbejdspartnere.

Om opgaven:

Som administrativ medarbejder vil du få ansvaret for vigtige opgaver, der understøtter arbejdet inden for børne-, unge- og familieområdet.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Koordinering og beregning af forældrebetaling ved anbringelser af børn og unge i kommunen, herunder anvendelse af specifikke beregningsmetoder, samarbejde med relevante fagpersoner og håndtering af opkrævninger
  • Håndtering af den økonomiske beregning i forbindelse med ansøgning om socialpædagogiske fripladser, herunder kontakt med borgerne og koordinering med relevante fagpersoner
  • Håndtering af den økonomiske beregning i forbindelse med ansøgning om tilskud til efterskoleophold, herunder kontakt med borgerne og koordinering med relevante fagpersoner
  • Sekretariatsfunktion for Børne- og Ungeudvalget, hvor du udarbejder dagsorden og er referent ved møder omkring anbringelser og samvær. Det forventes, at du møder borgere med respekt og fortrolighed
  • Ad hoc-opgaver

Vi vil lægge vægt på, at du:

  • Er uddannet inden for administration eller økonomi – gerne kommunalt
  • Har tal- og økonomiforståelse
  • Har flair for at samarbejde og koordinere med interne og eksterne parter
  • Har erfaring med IT-systemer som Excel, Schultz, SAPA, Acadre - eller er villig til at lære nye
  • Kan arbejde selvstændigt, er opsøgende og tager ansvar for at følge opgaverne til dørs
  • Har god skriftlig og kommunikativ kompetence
  • Har en god forståelse for detaljer, processer og overholdelse af deadlines
  • Er fleksibel i forhold til opgaveløsningen
  • Du er omstillingsparat og trives i en foranderlig hverdag
  • Bidrager til et godt arbejdsmiljø gennem din tilgang og handlinger
  • Du skal se værdien i at arbejde på tværs i hele organisationen og er relationsstærk

Vi tilbyder:

  • En afdeling i udvikling
  • Introduktionsprogram og mentorordning
  • Et tæt samarbejde og sparring med dine kollegaer
  • En afdeling som sætter stor pris på humor og har en uformel omgangstone
  • Mulighed for at præge dine egne arbejdsprocedurer
  • Høj grad af selvstændighed i arbejdet
  • Gode, engagerede og fagligt dygtige kollegaer
  • Kompetenceudvikling
  • Mulighed for hjemmearbejdsdage

Har du spørgsmål?

Er du meget velkommen til at kontakte Myndighedsleder Benedikte Schultz Petersen på tlf. 24 62 12 65 eller mail [email protected]

Løn og ansættelsesvilkår:

Tiltrædelse: Den 1. maj 2025

Arbejdssted: Jyllandsgade 36, 6400 Sønderborg

Arbejdstid: Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt, men med mulighed for 32 timer hvis dette ønskes.

Løn og ansættelsesforhold efter overenskomst på HK Kommunal område.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning:

Ansøgningen sendes elektronisk senest den 16. marts 2025.

Vi afholder samtaler den 25. marts 2025.

Ved tilbud om ansættelse indhentes referencer samt børne- og straffeattest.

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Opret en jobagent

Tilføj dette job til din jobagent og få lignende job direkte i indbakken

OPRET JOBAGENT

Bliv den første til at få besked når der kommer nye job
Du skal blot indtaste din e-mail her
Når du tilmelder dig, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre brugere kiggede også på disse job:

Administrativ medarbejder
Syddanmark
Administrativ medarbejder
Sønderborg
Kontor og administration
Syddanmark
Kontor og administration
Sønderborg

Andre job der minder om dette

    Landbrugsstyrelsen

    Naturvidenskabelig kandidat til Jordbrugskontrol

    Fuldtid

    6440 Augustenborg, Danmark

    Indrykket for 10 dage siden

    Deltid

    Stødagervej 6, 6400 Sønderborg, Danmark

    Indrykket for 15 dage siden

    Udløber snart

    Fuldtid

    Voldgade 2C, 6400 Sønderborg, Danmark

    Indrykket for 24 dage siden

    Da vores mangeårig og erfarne medarbejder går på efterløn, søger vi pr. 1. maj 2025 en ny kollega på fuld tid til vores opkrævningsteam, der består af 6 engagerede kolleger. Som kollega skal du unders... Læs mere
    Sønderborg kommune

    Deltid

    Alsion 2, 6400 Sønderborg, Danmark

    Indrykket for 2 dage siden

    Fuldtid

    6400 Sønderborg, Danmark

    Indrykket for 5 dage siden

Søg efter andre job