1. Alle Job
  2. Kontor og administration
  3. Gribskov

Gribskov Kommune

Sekretær til Gribskov Kommunes nye specialskole Horisonten

Deltid

Permanent

Rådhusvej 3, 3200 Helsinge, Danmark

SE PÅ KORT
Gribskov kommune
ID: 2750004
|
Indrykket for 2 dage siden
Gribskov Kommune har samlet kommunens specialundervisningstilbud og oprettet en ny stor specialskole med en samlet administration og ledelse pr. 1. august 2024. Specialskolen består af 5 afdelinger, der geografisk er placeret forskellige steder i kommunen. Den nye specialskole har bl.a. ansvaret for Gribskov Kommunes samlede specialundervisningstilbud for ca. 200 elever.

Flere børn og unge skal have de rette specialpædagogiske indsatser i Gribskov, og der er med den nye organisering sat fokus på, at skabe et højt fagligt specialpædagogisk miljø for medarbejderne også. Det er således en både vigtig og spændende opgave der venter, som du som ny sekretær vil blive en del af, sammen med skolens øvrige medarbejdere og ledere.

Hvad kan vi tilbyde

Vi er i fuld gang med at opbygge vores nye organisering, og vi kan tilbyde dig en spændende varieret hverdag, hvor du som sekretær vil blive en vigtig del af vores nye skole. Administrationen er placeret på vores afdeling i Esrum, hvor der i alt er 2 sekretærer, 1 udviklingskonsulent og også en del af den samlede ledelse. Ledelsen består af 1 skoleleder og 4 afdelingsledere, og på vores nye skole er der ca. 80 lærere, pædagoger og medhjælpere samt teknisk personale ansat.

Du vil som sekretær blive en del af den samlede administrative opgaveløsning, med særligt fokus på løn og personale samt økonomi og regnskab, herunder:
  • Driftsbudget og løbende økonomisk opfølgning i Mit Forventede Regnskab, MFR
  • Løn- og personale administration, ferie- og fraværsregistrering, ansættelser, refusion, fratrædelser
  • Bogføring, afstemning af bankkonti, ompostere m.v.
  • Herudover vil der være en række tværgående opgaver som administrationen løser i fællesskab ift. elever og personaler, ligesom der vil være opgaver omkring mødefacilitering og løsning af de ad-hoc opgaver der er på en skole.

Den vi leder efter

  • Har en uddannelse indenfor kontor- og administration
  • Har viden og erfaring indenfor personaleadministration, økonomi og regnskab
  • Er en holdspiller, men kan samtidigt arbejde selvstændigt med opgaver
  • Er serviceminded, udadvendt og trives i et miljø på en skole, hvor mødet med personalet, forældre, elever, ledere og andre samarbejdspartnere er en del af hverdagen
  • Har lyst til at være med fra starten i opbygningen og udviklingen af en helt ny specialskole sammen med medarbejdere og ledere.

I hverdagen vil du opleve, at vi vægter et ligeværdigt samarbejde, hvor der er plads til nysgerrighed og forskellighed. Vi forventer ikke at du kan det hele med det samme, men ser gerne at du har relevant viden og erfaring indenfor området, og gerne indenfor skoleverdenen.

Har du lyst til at arbejde på en ny specialskole med store ambitioner og er ovenstående lige dig, så søg meget gerne stillingen.

Det praktiske

Ønsker du mere information om stillingen er du velkommen til at ringe til udviklingskonsulent Ida Schultz på telefon 72 49 76 67 eller skoleleder Christian Andersen på telefon 72 49 62 20.

Stillingen er på 32 timer og løn er efter overenskomst. Tilstedeværelsestiden følger skolens ferieplan, dvs. at timerne fordeles på 42 uger.

Ved ansættelse indhentes der børne- og straffeattest.

Ansøgningsfrist og samtaler

Der er ansøgningsfrist den 19. november 2024 og der vil blive afholdt samtaler tirsdag den 26. november 2024 fra kl. 10.00-15.00. Stillingen ønskes besat pr. 1. januar 2025.

Det er en forudsætning for ansættelse i Gribskov Kommune, at du kan oplyse minimum en reference. 

Ansøgninger modtages kun elektronisk via knappen 'Søg stillingen'.

Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet


Alle oplysninger vil blive behandlet fortroligt og i overensstemmelse med regler for beskyttelse af personfølsomme oplysninger.

Ansøgningsfrist: 19. november 2024

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Opret en jobagent

Tilføj denne søgning til din jobagent og få nye job direkte i indbakken

OPRET JOBAGENT

Bliv den første til at få besked når der kommer nye job
Du skal blot indtaste din e-mail her
Når du tilmelder dig, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre brugere kiggede også på disse job:

Sekretær
Gribskov
Sekretær
Hovedstaden
Kontor og administration
Gribskov
Kontor og administration
Hovedstaden

Andre job der minder om dette

    Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV

    Sekretær med stærke koordinerings- og samarbejdsevner til direktørbetjening og kalenderstyring

    Fuldtid

    Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg, Danmark

    Indrykket for 3 dage siden

    Fuldtid

    Holmens Kanal 20, 1060 København K, Danmark

    Indrykket for 4 dage siden

    Fuldtid

    2830 Virum, Danmark

    Indrykket for 9 dage siden

    Kunne du tænke dig at blive en del af et stort og professionelt koncernsekretariat i Andel, hvor du bliver en værdsat støtte for vores direktører? Samarbejde og godt kollegaskab Koncernsekretariatet h... Læs mere
    Andel Holding A/S
Søg efter andre job