1. Alle Job
  2. Kontor og administration
  3. Nyborg
UDLØBET

Nyborg Kommune - Social og Familie

Social og Familie søger administrativ medarbejder til opgaver på børne- og voksenområdet

Fuldtid

Permanent

Skrænten 18, 5540 Ullerslev, Danmark

SE PÅ KORT
Nyborg Kommune
ID: 2761774
|
Indrykket for 166 dage siden

Nyborg Kommune er en dynamisk og velfungerende kommune, der prioriterer borgernes trivsel og udvikling. I Nyborg Kommune hylder vi fællesskaber, ambitioner, visioner og mod. Vi søger nu 1 engageret administrativ medarbejder til at styrke vores team i Social og Familie.

Vi søger en kompetent og ansvarsfuld administrativ medarbejder til at varetage opgaver inden for økonomi på børne- og voksenområdet. Derudover vil der i stillingerne også indgå opgaver med telefonpasning, booking af møder samt andre forfaldne administrative opgaver. Du vil blive en del af et dedikeret team og spille en vigtig rolle i håndteringen opgaver for flere afdelinger i Social og Familie. 

Vi søger en medarbejder, der er god til at samarbejde og er fleksibel i opgaveløsningen. Hvis du er idé- og initiativrig er det kun en fordel, da vi altid søger at løse vores opgaver på en bedre eller enklere måde. 

Vi forventer, at du:

  • Har en relevant uddannelse inden for offentlig administration.
  • Har erfaring med økonomiarbejde herunder Prisme samt kendskab til tabt arbejdsfortjeneste.
  • Har kendskab til Indenrigsministeriets regnskab og bogføringsregler for kommuner. 
  • Har erfaring med kommunalt regnskab.
  • Besidder gode IT-færdigheder, herunder kendskab til økonomisystemer, DUBU, Nexus og Office-pakken.
  • Er struktureret, detaljeorienteret og selvstændig i dit arbejde.
  • Kan kommunikere klart og effektivt på dansk skriftligt og mundtligt samt indgå i telefon-rul.
  • Har overblik og kan samarbejde med mange forskellige mennesker.

Vi tilbyder:

  • Et spændende og udfordrende job i en velfungerende organisation.
  • Mulighed for faglig udvikling. 
  • Et felt af arbejdsopgaver, der favner bredt.
  • Gode kollegiale relationer og et positivt og inspirerende arbejdsmiljø.
  • Engagerede medarbejdere og kolleger, der har fokus på kerneopgaven og brænder for at yde borgerne den bedte service.
  • Flextid og fleksibel fredag.

Yderligere information:
Stillingen er på 37 timer per uge. 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Jens Jacob Madsen mellem kl. 8.00 – 16.00 på tlf.: 2329 1762.

Ansøgningsfrist 22. november 2024 kl. 12.00 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt 26. november 2024
Tiltrædelse 1. januar 2025 eller hurtigst muligt

Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit miljø.

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Andre brugere kiggede også på disse job:

Administrativ medarbejder
Syddanmark
Administrativ medarbejder
Nyborg
Kontor og administration
Syddanmark
Kontor og administration
Nyborg

Andre job der minder om dette

    Udløber snart
    Udløber snart

    Schroll Management ApS

    Regnskabs- og HR-assistent hos Schroll Management ApS

    Fuldtid

    Kirstinebjergvej 33, 5792 Årslev, Danmark

    Indrykket for 34 dage siden

    Udløber snart

    Fuldtid

    Oldenborggade 25, 7000 Fredericia, Danmark

    Indrykket for 31 dage siden

    Udløber snart

    Deltid

    Esbjerg, Danmark

    Indrykket for 31 dage siden

    Udløber snart
Søg efter andre job