Nyborg Kommune er en dynamisk og velfungerende kommune, der prioriterer borgernes trivsel og udvikling. I Nyborg Kommune hylder vi fællesskaber, ambitioner, visioner og mod. Vi søger nu 1 engageret administrativ medarbejder til at styrke vores team i Social og Familie.
Vi søger en kompetent og ansvarsfuld administrativ medarbejder til at varetage opgaver inden for økonomi på børne- og voksenområdet. Derudover vil der i stillingerne også indgå opgaver med telefonpasning, booking af møder samt andre forfaldne administrative opgaver. Du vil blive en del af et dedikeret team og spille en vigtig rolle i håndteringen opgaver for flere afdelinger i Social og Familie.
Vi søger en medarbejder, der er god til at samarbejde og er fleksibel i opgaveløsningen. Hvis du er idé- og initiativrig er det kun en fordel, da vi altid søger at løse vores opgaver på en bedre eller enklere måde.
Vi forventer, at du:
Vi tilbyder:
Yderligere information:
Stillingen er på 37 timer per uge.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Jens Jacob Madsen mellem kl. 8.00 – 16.00 på tlf.: 2329 1762.
Ansøgningsfrist 22. november 2024 kl. 12.00
Ansættelsessamtaler forventes afholdt 26. november 2024
Tiltrædelse 1. januar 2025 eller hurtigst muligt
Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit miljø.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir