Lige nu søger vi en Account Manger til at formidle salget af ladeløsninger til vores Boligforeninger. Vi leder efter en ny kollega, som vil bidrage til at give dem den bedste oplevelse med Clever. Rollen handler om salg, relationer, rådgivning og løsninger.
Vil du med på rejsen mod at skabe en lysere fremtid og accelerere fremtidens bæredygtige mobilitet?
Rollen som Account Manager
Hovedopgaven består i at formidle salget af ladeløsninger til vores Boligforenings kunder ud fra en mængde leads, som på daglig basis vælter ind i din indbakke.
Du vil i tæt samarbejde med Clevers salgsteam, få ansvaret for at kunden får en god oplevelse og forståelse for vores produkter og løsninger. Der er meget der skal koordineres, afklares og oprettes i vores systemer, og du vil få en bred kontaktflade med kollegaer, eksterne samarbejdspartnere og kunder.
Din base er på vores indbydende kontor sammen med et masse gode kollegaer.
Primære opgaver
Personlige kvalifikationer
Din baggrund
Der er flere tilgange til jobbet, men erfaring med salg til erhvervskunder er ”et must” og en fordel, hvis du har arbejdet med boligforeninger, men det sidstnævnte er ikke et krav.
Du er vant til kundekontakt, koordinering af mange opgaver og har en solid IT-forståelse. Du har gerne erfaring med tekniske løsninger og formår at formilde dem, på en let og forstående måde, men det er ikke et krav.
Ansøgningsfrist
Vi kalder løbende til samtale - så tøv ikke med at sende din ansøgning afsted allerede i dag.
Du kan læse mere om, hvordan det er at arbejde hos Clever på: www.clever.dk/velkommen eller via vores Instragram @liveticlever.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir