Nyborg Kommune søger grundforløbselever målrettet social- og sundhedsassistent EUX med ansættelse på GF2 EUX januar 2025 med forsættelse på Hovedforløb juni 2025
Har du lyst til at uddanne dig i et spændende og udviklende læringsmiljø med høj kvalitet?
I Nyborg kommune har vi fokus på at skabe gode rammer for din uddannelse. Som elev bliver du en del af et stærkt arbejdsfællesskab og et inspirerende læringsmiljø, hvor din udvikling er i fokus, og hvor du hver dag er med til at gøre en forskel, sammen med borgerne.
Som elev i Nyborg Kommune oplever du et tæt samarbejde med praktikvejleder, uddannelseskoordinator, daglig leder og kollegaer, som alle tager aktiv del i din uddannelse, sammen med dig.
Vores forventninger til dig er, at du:
Økonomi under uddannelsen:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Løn 14.737,48 kr./måned.
Når du sender din ansøgning bedes du sende al relevant information med, såsom:
Ansøgningsfrist 20. november 2024
Ansættelsessamtaler afholdes løbende
Opstart af uddannelse 20. januar 2025
Vi tager referencer og vi indhenter offentlig straffeattest. Straffeattesten kan få betydning for om uddannelsesaftalen indgås.
Vil du vide mere?
Kontakt uddannelseskoordinatorer:
Marianne Rask via mail: [email protected] eller tlf. 5159 9303
Karin Ravnø via mail: [email protected] eller på tlf. 2336 2683
Får du afslag på din ansøgning om elevstilling, er Nyborg kommune forpligtet til at registrere afslaget. Oplysningerne registreres på Praktikpladsen.dk og overføres til Datahuset i Styrelsen for It og læring. Oplysningerne indsamles udelukkende til statistisk formål. De registrerede oplysninger er ikke synlige for dig eller offentligheden. Indsamlingen af disse data sker med hjemmel i §58 i Bekendtgørelse om Erhvervsuddannelser.
Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir