1. Alle Job
  2. Kontor og administration
  3. Holbæk
UDLØBET

Kundeservice & Forretningssupport

Kunderådgiver - skab energifyldte løsninger for vores kunder

Fuldtid

Permanent

4520 Svinninge, Danmark

SE PÅ KORT
Andel Holding A/S
ID: 2839352
|
Indrykket for 36 dage siden

Kunne du tænke dig at være med i maskinrummet i Danmarks ledende energikoncern?
Sætter du en ære i at hjælpe og rådgive?  Og får du et ekstra boost når din professionelle vejledning resulterer i salg? 

Din vigtigste opgave er at give kunderne den bedste kundeoplevelse og samtidig bidrage til at vi får solgt flere af vores gode ydelser. Du bliver mødt af 100 gode kollegaer, hvor I sammen arbejder om lige præcis dét fælles mål. 

’’Vi har utrolig gode rammer i kundeservice. Der er høj faglighed, hvor man har mulighed for at udvikle sig, og vi vægter det sociale sammenhold meget højt”, siger Teamleder Claus. 
 

Vores katalysator for fremtidens grønne løsninger
Indlæringskurven er stejl, men på den gode måde. Energibranchen er i konstant udvikling og det betyder at dine færdigheder og viden løbende bliver større.  

Du støtter vores privatkunder med god kundeservice via svar på alt fra regninger, produkter, hjælp til vores app, priser og vejledning til når de skal flytte til en ny bolig.  
Samtidig bruger du din nysgerrighed og den gode samtale til, at spørge nysgerrigt ind til kundens mangler og behov, med et blik på om vi har flere produkter der kan støtte kunden i hverdagen. Det kunne være solenergi, ladeløsninger til elbil, varmepumpe eller andet der kan bidrage positivt til deres energi i hjemmet. 

“Her kommer du til et team der er kendetegnet ved højt engagement og fællesskab. Så det skal du ville være en del af, og samtidig være interesseret i at gå efter dine egne mål og udvikle dig selv - for her udvikler vi os løbende", fortæller Teamleder Karina. 
 

Sæt strøm til nysgerrigheden 
For at klæde dig bedst muligt på, vil du komme på vores interne 4 ugers undervisningsforløb, hvor vi giver dig al den indledende viden du har behov for, inden du tager dine første opkald og besvarelse af mails.  
Vi håber derfor at du: 

  • har gode kommunikationsevner, både mundtligt og skriftligt i dansk og engelsk 
  • har interesse i at sætte dig ind i IT-systemer 
  • er nysgerrig og opsøgende kan spørge ind til kundernes behov med henblik på mersalg 
  • Min. 2 års erfaring fra service eller salgsbranchen er en fordel, men ikke et krav.

  
Vær med til at skabe det gode fællesskab 
Du vil blive budt velkommen af dine 100 kollegaer, men indgå i ét af vores 4 dygtige teams på lokationen i Svinninge. Derudover har du 30 kollegaer yderligere på kontoret i Virum.  
Vi har et godt sammenhold, hvor vi sætter pris på hjælpsomhed og sociale initiativer. Når tiden er til det, styrker vi fællesskabet på kryds og tværs af skrivebordene, ved at tale om stort og småt. Efter et par måneder, vil det også være muligt for dig at arbejde hjemme et par gange om ugen, fra din APV godkendte hjemmearbejdsplads. 

Du møder ind på vores kontor i Svinninge, hvor du og dine kollegaer sidder klar klokken 8:00, hvor I typisk begynder med at besvare mails fra kunderne, eller deltage på fællesmøder. En halv time senere åbner telefonerne.  
Nogle dage kan du opleve at besvare kald frem til klokken 16, og andre dage vil der være brug for ekstra fokus på at besvare mails.  

Lige meget hvad kan vi love, at der vil være god energi og et højt tempo. 
 

Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab   
Hos os bliver du en del af Andelkoncernen, der engagerer sig i den grønne omstilling og sætter positive spor i samfundet. Vi er ikke kun et demokratisk-ejet andelsselskab, men også et fællesskab der tænker langsigtet og formålsdrevet, og hvor forandringer er velkomne, som en vigtig del af dagligdagen.  
Vores andelskultur er kendetegnet ved sammenhold og relationer der bunder i tillid. Læs mere om vores kultur og personaleforhold under “karriere” på koncernhjemmesiden: andel.dk.   
 

Et andelsselskab i bevægelse – vil du med på rejsen?  
Lyder stillingen som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via annoncen her. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Teamleder Claus Pedersen på telefon 30122549 eller Teamleder Karina Enemark på telefon 23496140. 

Samtalerne afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.    
 

Vi ser frem til at høre fra dig!   
For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen.  

 

 

 

#Andelenergi

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Opret en jobagent

Tilføj dette job til din jobagent og få lignende job direkte i indbakken

OPRET JOBAGENT

Bliv den første til at få besked når der kommer nye job
Du skal blot indtaste din e-mail her
Når du tilmelder dig, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre brugere kiggede også på disse job:

Kunderådgiver
Holbæk
Kunderådgiver
Sjælland
Kundeservicemedarbejder
Holbæk
Kundeservicemedarbejder
Sjælland

Andre job der minder om dette

    Nyt job
    Nyt job

    Region Sjælland

    Lægesekretær eller SAK til Kardiologisk Ambulatorium, Holbæk Sygehus

    Fuldtid

    Holbæk

    Indrykket for 1 dage siden

    Fuldtid

    Halvmånen 61, 4300 Holbæk, Danmark

    Indrykket for 4 dage siden

    Vi søger lige nu en salgsassistentelev til vores REMA 1000 butik i Holbæk Er du klar til en elevuddannelse, der gør dig fagligt stærk og styrker dine sociale og faglige kompetencer? Er du frisk på to ... Læs mere
    Rema 1000 Danmark A/S

    Fuldtid

    Blindestræde 1, 4300 Holbæk, Danmark

    Indrykket for 8 dage siden

    Deltid

    Ahlgade 33, 4300 Holbæk, Danmark

    Indrykket for 8 dage siden

Søg efter andre job