Som medarbejder hos os, vil du spille en vigtig rolle i at sikre, at vores ejendomme og installationer fungerer optimalt. Vi arbejder struktureret på at højne servicen for brugerne og have en tæt dialog med vores kollegaer og samarbejdspartnere som spænder vidt i Kommunen. Vi har dialog og samarbejder med stort set alle afdelinger og medarbejdere i kommunen, herunder foreningslivet, som spiller en vigtig rolle i Hvidovre Kommune. Det er derfor vigtigt, at du klar på at samarbejde og kommunikere tydeligt i små som store opgaver.
Vi arbejder intensivt på en bæredygtig og klimavenlig bygningsdrift. Vi forsøger at udvikle vores praksis på dette område, ved f.eks. at arbejde løbende på at optimere vores arbejdsgange og processer. Vi forventer at en ny kollega er villig til at være åben og samarbejdsorienteret, samt indgå i det fælles arbejde med dagligdagens opgaver og samarbejde på tværfaglige projekter.
Du skal være driftskonsulent i Drift og Vedligehold. Du vil sammen med det øvrige team være ansvarlig for drift og vedligeholdelse af Hvidovre Kommunes ejendomme og tekniske anlæg. Du får med din byggetekniske baggrund en central rolle i afdelingen. Dit arbejde vil både være på kontoret og ”i marken” - ude på de enkelte ejendomme ved tilsynsopgaver, dialog med brugere mv.
Dine primære opgaver vil bl.a. være
Vi forventer, at du:
Som person er du:
Drift og Vedligehold hører under Center for Trafik og Ejendomme. Du vil blive en del af afdelingen og have 5 gode kollegaer i teamet. Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads med fleksibilitet, gode udviklingsmuligheder og spændende opgaver. Vi arbejder i åbent kontormiljø for at øge videndeling på tværs af fagligheder. Vi har forskellig uddannelsesmæssig baggrund og rummer både ingeniører, bygningskonstruktører med flere. Vi arbejder projektorienteret samt i teams.
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation med tillæg efter kvalifikationer.
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt inkl. frokost, fleksibel arbejdstid.
Ansøgningsfrist er tirsdag den 20. oktober 2024.
For yderligere informationer om stillingen kan du kontakte leder af Drift og Vedligehold Theis Rasmussen på tlf. 3639 3546.
Der er planlagt 1. ansættelsessamtaler i uge 43 (24-25 oktober) og evt. 2. ansættelsessamtale d. 28-29. oktober, med henblik på ansættelse den 1. december 2024, eller tidligere.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir