Vil du være med til at få hverdagen til at gå op i en højere enhed for vores direktion og borgmester? Så er du måske vores nye kollega i sekretærteamet!
Vi søger en kollega, der brænder for at løse opgaverne godt, evner at løse mange, forskelligartede opgaver, og sætter en ære i at have styr på alle de daglige opgaver omkring en travl direktion og borgmester. Hverdagen er spændende og alsidig med kontakt til kollegaer i hele kommunen, borgere, politikere og eksterne samarbejdspartnere.
Du bliver ansat i Center for Politik og Ledelse, hvor vi har til opgave at understøtte direktionen og kommunalbestyrelsen i deres arbejde. Du vil indgå i et team med i alt tre sekretærer, der sammen bistår de tre direktører og borgmesteren. Du vil blive primær sekretær for direktøren for Børn og Velfærd, men vil også have opgaver ind mod borgmesteren og flere tværgående opgaver.
Vi er generelt gode til at hjælpe hinanden, hvis der er travlt, og vi er i gang med en udvikling hen mod at arbejde endnu tættere sammen som et sekretærteam, der løser opgaverne i fællesskab.
Du vil få en alsidig hverdag med forskelligartede opgaver, og din dag vil ikke nødvendigvis falde ud som planlagt. Det er derfor afgørende, at du trives i en dynamisk hverdag og fleksibelt kan omstille dig fra en opgave til en anden, så du fungerer som den bedst mulige support for kommunens øverste ledelse.
Du vil bl.a. skulle varetage følgende opgaver i samarbejde med dine kollegaer:
I det daglige sidder du i borgmesterens forkontor sammen med teamets to øvrige sekretærer og tre ledelseskonsulenter.
Som ledelsessekretær skal du have en selvstændig og proaktiv tilgang til opgaverne, der sikrer en kvalificeret og professionel betjening.
Vi forventer, at du:
Vi har et godt arbejdsmiljø, som er præget af humor og uformelle relationer, høj faglighed og en høj grad af fleksibilitet ift. arbejdstid og hjemmearbejde mv. Center for Politik og Ledelse er et sammensat center, hvor du vil blive en del af borgmestersekretariatet på Hvidovre Rådhus sammen med direktion og borgmester.
Vi tilbyder:
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Vi vil gerne modtage din ansøgning inkl. CV og eksamensbeviser senest den 14. november. Vi indkalder til samtaler den 15. november og forventer at holde 1. samtaler den 19. og 20. november samt 2. samtaler den 25. november. Mellem første og anden samtale vil der blive gennemført en personlighedsprofil. Stillingen forventes besat med start den 1. januar 2025.
Hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder i borgmestersekretariatet Trine Schløer på telefon 2849 9751 eller sekretær Pernille Nelander (kollega) på telefon 3639 3006 for at høre nærmere om jobbet.
Vi ansætter ikke kun efter de faglige kvalifikationer og erfaring, men i lige så høj grad efter personlige kompetencer og motivation. Så hvis du er interesseret i stillingen, men mangler enkelte faglige kompetencer eller erfaringsgrundlag, så søg alligevel stillingen. Du vil nemlig opleve gode rammer for kompetenceudvikling, når du først er ansat.
I Hvidovre Kommune bygger vores samarbejde på en anerkendende og positiv kultur, hvor forskellighed er en styrke, og hvor engagement, nysgerrighed og arbejdsglæde fremmer de nye idéer og den gode service til borgere, virksomheder, kulturliv og samarbejdspartnere.
Hvidovre er en grøn forstad med en stærk historie; tæt ved vandet og hovedstaden og lige midt i Øresundsregionen.
Hvidovre Kommune ser mangfoldighed som en ressource, og ønsker at afspejle samfundet. Derfor opfordres kvinder og mænd uanset alder, religion, seksuel orientering, handicap/funktionsnedsættelse og etnisk baggrund til at søge.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir