Har du overblik og et godt øje for detaljen, kan du se den enkelte medarbejder, men samtidig se det store fællesskab? Er du vild med at få mange små brikker til at passe sammen? Hvis du kan svare ”ja” er det lige dig vi mangler.
I Distrikt Egevang søger vi en assisterende distriktsleder, som sammen med distriktslederen og medarbejderne skal sikre, at kompetencer udvikles og ressourcer anvendes bedst muligt i leveringen af professionel hjælp og omsorg til borgere i distriktet. Du skal kunne samarbejde, udvikle og skabe forandringer i en travl hverdag, hvor du både inspirerer og udfordrer medarbejderne og involverer dem i opgaveløsning og arbejdsplanlægning.
Distrikt Egevang
Din kommende arbejdsplads består af et tværfagligt hjemmeplejedistrikt med ca. 70 medarbejdere bestående af social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, terapeut, farmakonom og ufaglærte. I distriktet har vi en fuldtidskoordinator og en deltidskoordinator. Lederteamet består af distriktslederen og dig som assisterende distriktsleder. Du vil også blive en del af et lederteam bestående af ledere på tværs af Sundhed og Ældre.
Distrikt Egevang er et af fem distrikter i Nyborg Kommune, og vi har ca. 220 borgere tilknyttet.
Distriktet er placeret i Ullerslev centrum, hvor vi i maj 2023 flyttede i nye lokaler. Hos os varetages sundhedsfaglige opgaver, pleje, omsorg og praktisk hjælp til borgere med tilknytning til distriktet. Vi har fokus på pleje, omsorg og rehabilitering ud fra den enkelte borgers ønsker og behov samt med respekt for den måde borgeren lever sit liv på. Vi vægter faglighed, viden og udvikling som en naturlig del af medarbejdernes hverdag.
Distriktet står midt i en spændende proces med implementering af faste tværfaglige teams. Vi er i gang med processen og der vil forsat være mange nye tiltag, der skal udvikles og implementeres.
I Distrikt Egevang har vi det seneste 1,5 år desuden været i gang med en prøvehandling, hvor medarbejdere involveres i egen vagtplanlægning. Det betyder, at hver eneste medarbejder laver deres ønskeplan i Optima Medarbejder for 12 uger ad gangen. Dette gøres med så få rammer og regler som muligt. Herefter afholdes planlægningsmøder, hvor målet er, at alle småjusteringer laves – hvorefter vagtplanen frigives.
Om dig
Din rolle bliver, sammen med distriktsleder at sætte rammen, vise vejen frem og sikre en stabil daglig drift. Du skal sikre involvering af borgerne, pårørende og medarbejderne, have et skarpt fokus på koordinering og opfølgning på ydelser, kørelister, daglig drift, dokumentation, sygefravær, vikarforbrug mv.
Dine opgaver vil bl.a. bestå af:
Det er vigtigt for os, at du:
Herudover får du:
Den aktuelle funktionsbeskrivelsen kan indhentes hos Louise Hungeberg Andersen på tlf.: 2059 5466 eller på mail: [email protected]
Yderligere information:
Efter 1. samtale vurderes det, om den videre ansættelsesproces omfatter en 2. samtale. Du vil i så fald høre nærmere.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der indhentes offentlig straffeattest inden ansættelse.
Det er et krav, at du har kørekort.
Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at ringe til distriktsleder Christina Hvidkjær Jansen på tlf.: 2137 0260.
Ansøgningsfrist torsdag 6. juni 2024
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 17. juni2024
Ved behov for 2. samtale vil denne være mandag 24. juni 2024
Tiltrædelse 1. august 2024 eller snarest mulig derefter
Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir