Vi leder efter dig, der har lyst til at komme med på vores rejse. Vi er i en spændende udvikling, hvor digitalisering og optimering af interne arbejdsgange er en central del af vores hverdag. Tør og evner du at gå forrest i realiseringen af vores digitale ambitioner - både som medskaber af retningen og med hovedansvaret for at igangsætte og drive processerne frem mod målet.
Du vil få en hverdag, som vil bestå af en god blanding af drift og udviklingsopgaver. Du vil både opleve at stå i spidsen for og være udførende i forhold til implementering af projekter, der bidrager til udvikling af vores beskæftigelsesindsats i en mere digital retning. Nogle projekter igangsætter du selv, andre vil du blive koblet på, da vi allerede har igangsat dem.
Hvis du kan lide at tænke stort og ambitiøst, vil du passe perfekt ind i vores team.
”For os er digitalisering ikke målet i sige selv, men det rummer et stort potentiale til at forbedre værdien af den service, vi tilbyder både borgere og virksomheder. Du får mulighed for at være med til at kvalificere, hvor og hvordan digitalisering skaber den største værdi i et tværfagligt og ambitiøst miljø. Du er en der trives godt med varierende opgaver og som griber muligheden for at tænke nyt.” Fortæller Susanne Thagaard, afdelingsleder i Center for Borger & Arbejdsmarked.
Vores digitale fokus
I Center for Borger og Arbejdsmarked er vi særligt optagede af digitale selvbetjeningsløsninger, så de borgere, der kan betjene sig selv, også får stillet de nødvendige digitale redskaber til rådighed. Vi vægter sammenhæng og brugervenlighed i vores digitale løsninger, og samtidig er kommunikation, fleksibilitet og service vigtige kriterier for retningen i vores indsatser. Vi søger derfor en proceskonsulent, der er udviklingsorienteret og trives med at få idéerne til at flyve.
Kom helt ind i maskinrummet
Til daglig bliver du en del af et dynamisk arbejdsfællesskab, hvor der er højt til loftet, hvor du vil få et tæt samarbejde med den del af teamet, der udarbejder analyser, ledelsesinformation og betjener ledelsen og vores politikere. Du vil indgå i dette stærke faglige fællesskab, med kolleger der er klar til at sparre med dig og hjælpe dig videre, når du har brug for det.
Har du talent for digitalisering og procesoptimering
Her kan du med stolthed bære din generalistkasket, der vil matche din brede opgaveportefølje. Du vil bl.a. i tæt samarbejde bidrage til:
Du har en stærk digitaliseringsforståelse
Vi leder efter dig, der er nysgerrig og har en stærk interesse for vores arbejdsområde. Du er godt til at opsøge viden og samle trådene. For at lykkes er der vigtigt, at du:
Som vores kommende kollega
Vi vil gerne invitere dig ind i et stærkt fællesskab præget af stor tværfaglighed og menneskelig nysgerrighed. Vi er bedst, når vi nogle gange gør tingene i fællesskab. Derfor er det til tider også opgaven, der sætter holdet. Der er stor tillid til, at vi kan løse de opgaver, vi får. Har du brug for sparring, er der altid en kollega, der er klar. I Styringsenheden værner vi om vores gode arbejdsmiljø, som har rod i høj faglighed, åbenhed, gensidig respekt og stor villighed til at hjælpe hinanden. Derfor er det vigtigt for os, at du har lyst til og kan bidrage med en positiv og nysgerrig tilgang til de forskellige fagligheder, så vi kan styrke hinandens opgaveløsning ved at bidrage på tværs af gruppen.
Vi kan tilbyde dig
Et udfordrende job i en dynamisk og ambitiøs organisation, hvor du får rig mulighed for at sætte dit præg på vores fremtidige digitale løsninger. Vi tror på at udfordre status quo og skabe nye løsninger, der gør en forskel. Samtidig prioriterer vi vores fællesskab og et godt arbejdsmiljø, hvor der er plads til både faglighed og et godt grin.
Vi uddyber gerne, og du er meget velkommen til at kontakte Michala M Hansen Udviklingskonsulent på tlf. 27 51 71 21 eller Susanne Thagaard Afdelingsleder på tlf. 51 83 19 89.
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst og principperne i Ny løn. Stillingen er en fuldtidsstilling med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 37 timer.
Stillingen er til besættelse senest den 1. februar 2025.
Ansøgningsfristen
Vi glæder os til at modtage din ansøgning med relevante bilag, herunder CV samt dokumentation for uddannelse seneste den 8. december 2024. Vi forventer at afholde samtaler i uge 50 og 51.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir