Brænder du for at arbejde med it, service og brugersupport? Ser du dig selv som en god teamplayer i et stærkt team af dygtige, servicemindede og engagerede kolleger, hvor opgaverne er både udfordrende og afvekslende? Er du teknisk velfunderet og vil du være en del af at udvikle og få succes i vores IT Servicedesk? Så er det dig, vi søger til vores danske hovedkontor i Søborg.
Vi søger en engageret IT Supporter til vores IT-afdeling, hvor arbejdsopgaverne består af følgende:
Du vil blive en del af vores Service Desk team med 9 dygtige og kompetente kolleger, som er en del af vores samlede IT-afdeling på cirka 40 ambitiøse kolleger, hvor der er mulighed for kontinuerlig sparring og vidensdeling. Vores Service Desk supporterer 6.000 ISS-medarbejdere i hele Danmark, hvorfor du får stor indflydelse og mulighed for at levere 1st class support til alle kolleger og kunder.
Arbejdsstedet er som udgangspunkt Søborg, men der kan være behov for at besøge kundernes lokationer samt vores afdeling i Aarhus. Derfor betragtes det som en fordel, hvis du har kørekort og bil til rådighed. Kørsel dækker jævnfør statens regler.
Du er en dygtig og erfaren IT-supporter, som forstår at sætte brugeren i centrum, hvor du besidder en kombination af følgende kvalifikationer:
Derudover har du en god systemforståelse og har let ved at sætte dig ind i nye IT-systemer og programmer. Du besidder effektive kommunikations- og samarbejdsevner og agerer proaktivt i forhold til at levere den bedste service. Derudover har du en positiv indstilling og trives i et uformelt arbejdsmiljø med en høj grad af personlig frihed.
Udover et spændende job og gode kolleger i en af Danmarks største virksomheder, tilbyder vi gode faglige udviklingsmuligheder, og en lønpakke, der bl.a. indeholder pensionsordning, sundhedsforsikring og feriefridage.
Derudover får du en række personalegoder i form af attraktive rabatordninger, mulighed for at leje ferieboliger i ind- og udland, sociale arrangementer etc.
Hvis du har spørgsmål til stillingen eller har brug for assistance i rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte Head of IT Support, Merete Gravers, på [email protected].
27. oktober 2024.
Vi afholder samtaler løbende.
Det er ikke påkrævet at inkludere en motiveret ansøgning; dog opfordrer vi dig til at inkludere en kort beskrivelse i dit CV om, hvorfor du søger denne stilling.
Vi forpligter os til en inkluderende og retfærdig rekrutteringsproces samt lige muligheder for alle ansøgere.
Since our founding in 1901, ISS has been a people-first company. We recognise the power of diversity, inclusion and belonging and celebrate the differences that make us unique. When everyone is free to be themselves, everyone benefits.
Our people feel safe, respected, represented, and supported as their authentic selves, allowing them to seize opportunities and reach their full potential. We take seriously our obligation to improve lives, make a difference in our communities, and protect our planet - because when we get things right, the world works better. And that is what drives us.
ISS is a Place to Be You.
Be who you are. Become what you want. Be part of something bigger.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir