Vi søger en engageret og selvstændig administrativ medarbejder med økonomisk flair og lyst til borgerkontakt. Udover teamets fem administrative medarbejdere, vil du også have daglig kontakt med vores 35 renovationsmedarbejdere i marken.
Du vil få ansvaret for fakturering og takstafregning i Affald og Ressource.
Derudover vil du komme til at have borgerkontakt og understøtte administrative opgaver, herunder:
Om dig:
Vi tilbyder
Affald og Ressource er en del af Center for Trafik og Ejendomme, som består af 380 medarbejdere fordelt over følgende arbejdsområder: Vej og Park, Rengøring, Vagt og Sikring, Projekt og Bygherre samt Drift, Energi og Bygningsservice.
Vi er en afdeling med højt til loftet og en uformel omgangstone. Vi vægter det gode arbejdsklima og work-life balance højt for både medarbejdere og ledere. Vores samarbejde med de øvrige centre i kommunen bygger på gode relationer og respekt for hinandens fagligheder.
Stillingen er på 25-30 timer, timetal aftales inden opstart.
Vi tilbyder ansættelse snarest muligt eller fra 1. juni 2025
Du bliver ansat på overenskomstmæssige vilkår, og og refererer til driftslederen for Affald og Ressource
Der forventes at afholde samtaler i uge 14 15
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til driftsleder Sussi Glaring på [email protected] eller 2541 8358
Hvis du ønsker at blive en del af vores team og bidrage til en effektiv affalds- og ressourcehåndtering i Hvidovre Kommune, ser vi frem til at modtage din ansøgning.
Ansøgningsfrist fredag den 28. marts 2025
I Hvidovre Kommune bygger vores samarbejde på en anerkendende og positiv kultur, hvor forskellighed er en styrke, og hvor engagement, nysgerrighed og arbejdsglæde fremmer de nye idéer og den gode service til borgere, virksomheder, kulturliv og samarbejdspartnere.
Hvidovre er en grøn forstad med en stærk historie; tæt ved vandet og hovedstaden og lige midt i Øresundsregionen.
Hvidovre Kommune ser mangfoldighed som en ressource, og ønsker at afspejle samfundet. Derfor opfordres alle til at søge uanset køn, alder, religion, seksuel orientering, handicap/funktionsnedsættelse og etnisk baggrund.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir