Brænder du for energioptimering og vedligehold af tekniske installationer, og vil du bidrage med professionel opgaveløsning på Roskilde Kommunes ca. 600.000 m2 bygninger til gavn for Roskilde Kommunes borgere? Og motiveres du af, at bidrage til vores rejse med at arbejde mere energirigtigt og bæredygtigt sammen med fagligt kompetente kolleger i et attraktivt arbejdsmiljø? Måske har du en særlig interesse ift., hvordan ny teknologi, som fx AI kan bidrage til endnu mere effektiv bygningsdrift?
Så vil vi opfordre dig til at søge job i vores tekniske vedligeholdelsesteam, som tager sig af planlagt og akut vedligehold af Roskilde Kommunes bygninger.
Vores fælles fokus
Byggeri og Ejendomme består af ca. 110 dygtige og engagerede medarbejdere fordelt i enhederne Ejendomme og Ejendomsservice med forskellige bygningsmæssige og faglige færdigheder, samarbejder om at varetage byggeri, vedligehold og drift af kommunens bygninger.
På rådhuset i Roskilde, hvor du skal arbejde, er vi 25 bygningskonstruktører, arkitekter, maskinmestre, ingeniører og generalister, der sammen arbejder på hele værdikæden fra anlæg til vedligehold. Du vil indgå i et teknisk team, hvor vores opgaver består af sparing og rådgivning, styring og opfølgning på det tekniske område hovedsagligt inden for områderne vand, varme, ventilation og energi. Teamets kerneopgave er; at bidrage til bedst mulig bygningsstyring og indeklima for kommunens 7.000 medarbejdere og kommunens borgere.
Vores strategiske pejlemærke er en ejendomsstrategi, der indeholder fire strategiske temaer: Optimering af kommunens ejendomsportefølje, bedre vedligeholdelse af kommunens ejendomme, bæredygtige ejendomme og bedre adgang til kommunens ejendomme. Du kan læse mere om ejendomsstrategien på vores hjemmeside. Pt. er vi i gang med at ændre Rådhuset til et mere åbent rådhus for borgerne, og skabe en mere aktivitetsbaseret og fleksibel indretning af Rådhuset som arbejdsplads.
Dine opgaver bliver
Vi forventer
Vi tilbyder
Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte os.
Faglige spørgsmål kan rettes til Irene Steenfeldt Boese, mobil 2382 5551 – i ugerne 27 og 28 og Niels Danneborg Kristensen, mobil 2459 3443 – ugerne 29 – 32.
Andre spørgsmål til afsnitsleder for Ejendomme Simon Levin på telefon 30603673 (ikke i perioden 12. juli – 4.aug.).
Ansøgningsfrist søndag den 11. august 2024.
Der afholdes ansættelsessamtaler den 19. august (1. samtale) og den 22. august (2. samtale).
Ansættelses start d. 1. oktober 2024.
Vi gør opmærksom på, at der indhentes reference og straffeattest ved ansættelse.
Løn efter gældende overenskomst.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir