Har du interesse for og erfaring med kompressionsområdet? Kunne du tænke dig en spændende stilling i et velfungerende team? Så søg vores ledige stilling som sygeplejerske i Hjælpemiddelteamet. Om jobbet
Du vil indgå i Myndighedsafdelingens Hjælpemiddelteam, der sagsbehandler og rådgiver om hjælpemidler, forbrugsgoder, boligindretning og handicapbiler til kommunens borgere i henhold til Serviceloven.
Hjælpemiddelteamet i Myndighedsafdelingen består af 28 personer, der er inddelt i fem mindre grupper, som arbejder med myndighedsopgaver i relation til:
- Personlige hjælpemidler f.eks. proteser, parykker og korsetter
- Handicapbiler
- Kompression, inkontinens og hjælpemidler til stomi
- Syns- og teknologihjælpemidler samt servicehunde
- Genbrugshjælpemidler, forbrugsgoder og boligændringer
Den ledige stilling er i gruppen, som arbejder med kompression, inkontinens og hjælpemidler til stomi, med et primært fokus på kompressionshjælpemidler.
Vi varetager ud over selve sagsbehandlingen selv opmåling til og bestilling af kompressionshjælpemidler. Arbejdet foregår i et tæt samarbejde med hjemmeplejen, den kommunale sygepleje, sygehus og private leverandører på området.
Vi vægter området højt, så vi med stor faglighed og et solidt produktkendskab kan tilbyde borgerne den rette løsning.
Derfor søges en sygeplejerske med viden og interesse indenfor primært kompressionsområdet.
Vi har i Hjælpemiddelteamet, og i Myndighedsafdelingen som helhed, et tæt og givtigt samarbejde. Vi ønsker fortsat at videreudvikle området til et fælles bedste med Vejle Kommunes borgere for øje.
Der er tale om en fast stilling på 37 timer pr. uge.
Tiltrædelse pr. 1.1.25.
Vi tilbyder dig
- Introduktionsprogram med oplæring bl.a. til:
- lovgivning på området
- måltagning til kompressionshjælpemidler
- forskellige kompressionshjælpemidler
- arbejdsgange og dokumentation
- stomi- og inkontinensområdet på sigt
- En stilling med stor grad af indflydelse, ansvar og selvstændighed
- At blive del af et velfungerende og flerfagligt team
- Arbejdsplads i Sundhedshuset i Vejle, hvor opmålingerne til kompressionshjælpemidler også primært vil foregå
Vi forventer af dig
- Du har en faglig baggrund som sygeplejerske og erfaring med kompressionsområdet, gerne fra den kommunale sygepleje
- Erfaring med inkontinens- og stomihjælpemidler er en fordel, ligesom kendskab til sagsbehandling også er det
- Du har et godt humør, er initiativrig, selvstændig og god til at organisere dit arbejde
- Du bruger IT som en naturlig del af arbejdsdagen
- Du er professionel og positiv i din måde at møde borgere og samarbejdspartnere
- Du kan arbejde tværfagligt med flere samarbejdspartnere (fx praktiserende læger, leverandører og dine kollegaer i teamet)
Om os
Myndighedsafdelingen varetager og behandler henvendelser fra kommunens borgere vedrørende f.eks. hjemmehjælp, træning, bo-støtte og hjælpemidler. Vi er en afdeling, hvor vi har høj kompetence og prioriterer samarbejde, udvikling og uddannelse. Vi vægter et godt arbejdsmiljø og trivsel, og vi har stor indflydelse på eget arbejde med mulighed for hjemmearbejde. Du bliver ansat som selvtilrettelæggende. Vi ser et stort potentiale i det tværgående samarbejde og sidder derfor også i storrumskontor.
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og lokal løn.
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist d. 20.11.24
Vi forventer at samtaler afholdes d. 26.11.24
Har du lyst til at vide mere?
Kontakt afdelingsleder i Hjælpemiddelteamet Linda Juul Petersen på telefon 92435328 eller mail
[email protected] eller faglig konsulent Betina Tranegaard på telefon 40495763 eller mail
[email protected]