Vi søger en administrativ medarbejder til vores botilbud for voksne og ældre borgere til en stilling på 32-35 timer.
Vi tilbyder
Du får støtte i dit introforløb, så du fra starten af får et godt kendskab til CFD, vores to matrikler i Nærum og opgaverne. Sammen aftaler vi vilkår og fordeling for, hvornår du arbejder hvor.
Primære opgaver
Lønregistrering i Silkeborg Data, kontering via Ibistic, servicepakker og beboerkost via SensumOne, kostkasser og ledsagermidler i Excel, kasserapporter, arkivering via IMS, energirapport, varemodtagelse, bestilling af varer og kontorartikler, bankoverførsler, referater, opfølgning på serviceaftaler, aftaler og kontrol omkring rengøring, arbejdsuniformer og sundhedsordning, sikkerhedsdatablade, m.m.
Beboerne
Beboerne er voksne og ældre døve eller døvblinde borgere med varigt nedsat fysisk/psykisk nedsat funktionsniveau.
Rammerne
Vi er to botilbud for voksne og ældre borgere, samt et dagtilbud beliggende i naturskønne omgivelser. Hertil er der i alt ca. 90 medarbejdere inkl. vikarstab. Der er primært ansat pædagoger, social- og sundhedspersonale, samt terapeuter, hvis opgave det er at sikre borgernes trivsel og indflydelse på eget liv.
Aktuelt er vi to selvstændige virksomheder Egebækhus og Døvblindehuset i samme organisation, som er ved at blive sammenlagt. Sammenlægningen træder i kraft ved årsskiftet. Vi er i gang med både nybyggeri og renovering, så vi indenfor et par år har gode moderne boliger for borgerne og gode arbejdsforhold for medarbejderne.
Kommunikation
Tegnsprog er borgernes og nogle af medarbejdernes primære sprog. Det er derfor en klar fordel, hvis du kan tegnsprog eller har erfaring med visuel kommunikation. At du taler tegnsprog er ikke en forudsætning, men hvis du ikke kan det i forvejen, skal du være indstillet på at lære det på CFD's interne tegnsprogskurser.
Vi søger en administrativ medarbejder som
Yderligere information findes på her på hjemmesiden. Du er også velkommen til at kontakte virksomhedsleder Maja Alvang Jespersen på mail eller telefon 2535 5395.
Ansøgning og ansættelse
Ansøgning sendes med CV og uddannelsesdokumentation til Maja hurtigst muligt. Vi afholder løbende samtaler.
Ansættelse efter aftale. Løn og arbejdsforhold efter gældende overenskomst
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir