Kan du omsætte driftsnære styringsbehov til handlingsorienteret ledelsesinformation på alle niveauer? Har du en solid dataforståelse og evnen til at følge dine opgaver til dørs? Er du enig i, at data er afgørende for at ledere kan levere gode løsninger for borgerne og er du nysgerrig på driften? Så synes vi, at du skal hoppe ombord.
Om jobbetTeam Analyse, Effekt & Administration i Social & Sundhed er i gang med en spændende rejse. Målet er datadrevet ledelse i vores centerområder og ledergruppen. Området prioriteres, og vi er allerede i fuld gang. Men vi har brug for flere kræfter til at få tingene til at ske. Det er her du kommer til at være en afgørende medspiller.
Dine opgaver vil blandt andet blive at:
- understøtte centerområderne i at afklare, hvilke data om økonomi og aktivitet de har behov for
- udarbejde ledelsesinformation i vores BI-værktøj
- understøtte implementeringen af ledelsesinformation i centerområderne og ledergruppen
- udarbejde analyser og styringskoncepter på strategisk niveau
- håndtere forespørgsler fra ledere og medarbejdere.
Om digVi forventer, at du har en akademisk baggrund indenfor samfundsvidenskab eller relaterede fagområder, og at du har relevant erfaring. Du er analytisk stærk og reflekterende. Du skal trives med at håndtere flere opgaver samtidig, uden at du går på kompromis med kvaliteten. Samtidig skal du have evnen til at følge dine opgaver til dørs. Du skal kunne navigere mellem at skabe de gode løsninger for vores ledere og samtidig sikre styring på det overordnede niveau.
Vi lægger desuden vægt på, at du
- har erfaring med Excel eller BI-værktøjer og en interesse i at udvikle dine kompetencer på området løbende
- har dataforståelse, gerne indenfor social og sundhedsområdet, men det er ikke en nødvendighed
- har analytisk sans
- har erfaring, måske endda fra en politisk styret organisation
- er vant til at formidle og kan indgå i den strategiske dialog med lederne
- er nysgerrig på driften og ledernes udfordringer samt motiveres af at finde de gode løsninger sammen med dem.
Du kan måske ikke sætte flueben ved alt? Det gør ikke spor, så længe du kan se hvor vi er på vej hen.
Om osVi er et team, der servicerer hele Social & Sundhed, forankret i afdelingen Visitation & Understøttelse. Team Analyse, Effekt & Administration består af 11 medarbejdere og vi varetager en bred vifte af opgaver. Du vil være placeret i den del af teamet, der arbejder med analyser, ledelsesinformation og effektrapportering samt projektledelse. I Aabenraa Kommune har vi en mission om at skabe
’Det Gode Liv’ for borgeren. Det er teamets ambition, at vi understøtter vores ledere bedst muligt i denne opgave.
Vi tilbyder- et dynamisk team med kollegaer, hvor en åben dialog vægtes højt
- et fællesskab, hvor vi trives i at spille hinanden gode
- en fleksibel arbejdsplads
- en stilling med mulighed for medindflydelse og ansvar, hvor du bliver udfordret og dine kompetencer kommer i spil.
Løn og ansættelsesvilkårStillingen er på fuld tid og til besættelse snarest muligt, gerne fra den 1. marts 2025. Stillingen er på overenskomstvilkår og lønnen fastsættes efter forhandling med den faglige organisation og med udgangspunkt i dine faglige kompetencer.
AnsøgningsfristSend din ansøgning, CV og bilag via ansøgningsknappen senest den 15. januar 2025 kl. 23.59. Vi forventer at afholde samtaler den 21. januar 2025 og eventuelt anden samtale den 24. januar.
Yderligere oplysninger om stillingenHar du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder Anna Lena Grambow på telefon 73767036 eller mail:
[email protected] eller afdelingschef Bjarne Ipsen på telefon 20483027 eller mail:
[email protected].
I
Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til
dig - og dem der eventuelt flytter med.