Vil du være en del af vores enhed IT og Digitalisering? Har du erfaring med Robotic Process Automation (RPA)? Kan du optimere og dokumentere arbejdsgange? Så har vi måske jobbet til dig!
IT og Digitalisering er en afdeling på 21 medarbejdere, der bl.a. er ansvarlig for IT-drift, igangsætning og koordinering af digitaliseringsprojekter, heriblandt RPA-udvikling. Vi understøtter også de løbende aktiviteter forbundet med at opfylde gældende regler inden for I-sikkerhed (GDPR, ISO-standarder m.m.).
Vi søger en ambitiøs RPA-udvikler, som har fokus på at drive vores RPA-projekter i samarbejde med vores nuværende udvikler. Dit primære fokus vil være at identificere, udvikle og vedligeholde automatiseringsløsninger i Nyborg Kommune. Vi udvikler primært i Power Automate, Python og PowerShell.
Stillingen tilbyder stor frihed under ansvar, hvilket betyder, at du selv er med til at definere automatiseringsløsningerne, som kan løfte Nyborg Kommune mod en højere kvalitet af administrative arbejdsgange. Derfor er det vigtigt, at du er komfortabel med at håndtere leverancer fra idé til produkt og efterfølgende vedligeholde dem. Du har derudover en naturlig interesse for at ville udfordre og optimere eksisterende strukturer.
IT og Digitalisering hører under Økonomi og Digitalisering og er en afdeling med en positiv ånd og tilgang til opgaveløsningen. Vi har humor og respekterer hinandens grænser. Vi bruger hinanden til sparring, gør hinanden bedre og hjælper kollegaer, der har behov.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være at bidrage til at:
Vi forestiller os, at du har en mellemlang eller længerevarende uddannelse (f.eks. datamatiker, automationsteknolog, cand. IT eller lign.) med særlig interesse og kompetencer inden for RPA og procesoptimering. Du har kommunal erfaring eller erfaring fra en anden politisk ledet organisation.
Vi forventer, at du har:
Yderligere oplysninger:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.
Stillingen er til besættelse 1. april 2025. Stillingen er på 37 timer ugentligt med arbejdssted på Nyborg Rådhus.
Har du spørgsmål til stillingen, kan du henvende dig hos leder af IT og Digitalisering Thomas Holst, tlf.: 2440 4753.
Ansøgningsfrist torsdag 6. februar 2025
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 17. februar 2025
Tiltrædelse 1. april 2025
Nyborg Kommune indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og fra denne dato, er det ikke muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir