Vi søger en indkøbsassistent, der arbejder struktureret, selvstændigt og fokuseret med passion for at udvikle vores produktkategorier.
Harald Nyborg er en dansk detailkæde med snart 60 butikker i hele Danmark. Vi tilbyder vores kunder et bredt sortiment til altid lave priser. Vi har en uformel organisation med korte beslutningsveje, tillid og frihed under ansvar.
Du vil indgå i et team på 6 kollegaer, der sammen skal drive og udvikle et spænd af kategorier, såsom halloween, jul, nytår, have, dyreartikler, belysning, elektronik og hobby. Du vil blive mødt af en dagligdag, hvor der er højt til loftet og plads til sparring og faglig udvikling. Hos os vægtes arbejdsglæde og trivsel højt.
Du vil arbejde med en bred vifte af opgaver på tværs af alle stadier i indkøbsprocessen:
På daglig basis, vil du have kontakt med leverandører i hele verden på både dansk og engelsk, hvorfor vi forventer at du besidder stærke sproglige kompetencer.
Vi søger en kollega, der har gåpåmod og vilje til at udvikle og nytænke vores ansvarsområder, således vi sammen kan sørge for, at vi altid har et tidssvarende sortiment. Det er derfor vigtigt for os, at du har interesse for varer, emballager og det tilhørende salgsmateriale. Erfaring med de specifikke produktkategorier er ikke et krav, men du skal være nysgerrig på at lære.
Kvalifikationer:
Vi tilbyder:
Send gerne din ansøgning hurtigst muligt, hvis stillingen lyder som noget for dig.
Samtaler afholdes løbende indtil vi har fundet det rigtige match.
Opstart 1. januar, men vi venter gerne på den rette kandidat.
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:
Indkøbschef Jakob Lindharth på telefon 63959500.
Arbejdsplads: A/S Harald Nyborg, Gammel Højmevej 30,5250 Odense SV
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir