Er du serviceminded, imødekommende og besidder en naturlig empati og evne til at tale med mennesker i sårbare situationer, så er det måske dig vi søger som receptionist i vores forvaltning.
Hvad søger vi?
Vores mangeårige dygtige receptionist har valgt at videreuddanne sig. Vi søger derfor en ny dygtig og engageret receptionist, der vil være en central del af forvaltningens ansigt udadtil. Du vil dagligt møde mange forskellige mennesker med behov for hjælp og vejledning, og din opgave bliver at sikre en god oplevelse for alle borgere, medarbejdere og samarbejdspartnere, der kommer i vores hus.
Som receptionist i Social- og Arbejdsmarkedsforvaltningen vil dine arbejdsopgaver blandt andet være:
Vi tilbyder
Dine kvalifikationer
Vi forventer først og fremmest at du har et særligt ”servicegen”, hvor det at hjælpe husets borgere er det vigtigste for dig. Din uddannelsesbaggrund kunne være en kontoruddannelse men det er ikke et krav.
Derudover forventer vi, at du;
Hvem er vi?
Social- og Arbejdsmarkedsforvaltningen består af 3 store velfærdsområder - ungeområdet, arbejdsmarkedsområdet og social- og handicapområdet fordelt ud over flere lokationer i Kolding Kommune.
På forvaltningen på Nicolaiplads har social- og handicapområdets socialrådgivere til huse sammen med familie-og børnehandicapafdelingens socialrådgivere. Sidstnævnte hører organisatorisk til i Børne- og Uddannelsesforvaltningen, men har fysisk placering på Nicolaiplads.
Derudover huser Nicolaiplads forvaltningens tværgående stabe samt forvaltningsledelsen.
Det er derfor et hus med meget stor daglig mødeaktivitet.
Har du spørgsmål til stillingen
Er du meget velkommen til at kontakte chefsekretær, Rikke Andersen på tlf. 2156 3316 eller chefsekretær Randi Philipp på tlf. 2335 7390.
Praktiske detaljer
Det er en fast stilling på fuld tid, som vi gerne vil have besat fra 1. januar 2025. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst efter principperne om lokal løndannelse samt ansøgers kvalifikationer.
Ansøgning
Der er ansøgningsfrist søndag d. 10. november 2024. Du sender ansøgningen elektronisk via knappen “Ansøg”.
Ansættelsessamtaler
Første samtalerunde afholdes den 20. november.
For de kandidater, der går videre til 2. samtalerunde, holdes samtaler den 26. november. Til disse samtaler præsenteres kandidaterne for en mindre case. Der afsættes 30 min. til forberedelse af casen forud for samtalen.
Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.
Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir