1. Alle Job
  2. Kontor og administration
  3. Lyngby-Taarbæk

Nexel A/S

Senior Proceskonsulent til vores nyetablerede tværgående ledelsesfora

Fuldtid

Permanent

Teknikerbyen 25, 2830 Virum, Danmark

SE PÅ KORT
Nexel A/S
ID: 2717249
|
Indrykket for 1 dage siden

Vil du være med til at sikre, at det sjællandske elnet kan møde de krav, den grønne omstilling stiller til os – så kom og støt os i at facilitere, udvikle og støtte vores nye, tværgående ledelsesfora.

I vores bestræbelse på at sikre effektiv, realistisk og rettidig planlægning og eksekvering af vores aktiviteter, søger vi erfarne proceskonsulenter til at varetage en støttende og udviklende rolle i vores nyetablerede, tværgående styrings- og ledelsesstruktur, som består af både en ”værdistrømsledelse” og en række underliggende ”Produktfamilier”.

"Vores forretning står over for en stor og vigtig opgave med at imødekomme samfundets øgede krav og forventninger til både volumen og hastighed i den grønne omstilling. For at kunne levere på det, har vi bl.a. behov for at sikre at den tværgående styring i selskabet bliver forbedret. Og de nye fora til det kræver dedikerede ressourcer til facilitering, udvikling og opfølgning” fortæller afdelingsleder i Nexel A/S Rasmus Bohr

Velkommen til Nexel – vi er på opgaven
I Nexel bygger og varetager vi driften af forsyningsanlæg, der sikrer strøm til vores fælles hverdag – på jobbet, i skolen og derhjemme. 

I afdelingen for Procesintegration
er vi ca. 20  kolleger, der alle arbejder ude i forretningen. Her får du i rollen som senior proceskonsulent for vores værdistrømsledelse og produktfamilier en nøgleposition i at sikre, at vores tværgående ledelsesfora har den rette viden til at træffe de bedste beslutninger for os, vores samarbejdspartnere og vores kunder.

Du og dine kollegaer har  bl.a. ansvaret for:

  • At omsætte forretningens behov til konkrete aktiviteter og sikre en end-to-end tankegang
  • Understøtte ledelsen i forbedringsarbejdet mellem møderne baseret på LEAN-tankegange og god procesledelse
  • Sikre dokumentation fra møderne og skabe overblik og transparens om status på de besluttede mål og aktiviteter.

For at trives i stillingen er det vigtigt, at du har, eller kan tilegne dig, de nødvendige færdigheder

  • Har erfaring med procesledelse og forretningsudvikling.
  • Har erfaring med sparring og forandringsledelse – også på lederniveau
  • Er detaljeorienteret, har en struktureret, systematisk og undersøgende arbejdsform og kan håndtere korte deadlines
  • Er god til at skabe relationer og kan begå dig på alle niveauer i organisationen samt demonstreret evne til at arbejde tværfagligt og facilitere større grupper af interessenter
  • Er komfortabel med at bruge teknologi og værktøjer til dataanalyse, rapportering og kommunikation
  • Er forandrings- og forbedringsorienteret og trives i en kontekst, hvor dagene sjældent er ens
  • Er serviceminded og evner at kommunikere og præsentere komplekse ideer klart og overbevisende, både mundtligt og skriftligt
  • Har forståelse for LEAN-principper og har erfaring med at implementere dem
  • Har interesse for målstyring – både teori og implementering.

”I dagligdagen er vi alle mest ude i forretningen, derfor er det vigtigt, du trives med at være selvkørende. Dine kolleger er selvfølgelig aldrig længere væk end telefonen, men vi ikke altid hinanden hver dag”, fortsætter Rasmus.

 Afdelingen har arbejdsadresse i Teknikerbyen i Virum.

Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab 
Hos os bliver du en del af en arbejdsplads, der engagerer sig i den grønne omstilling og aktivt sætter positive spor i samfundet. Vi er ikke kun et demokratisk-ejet andelsselskab, men også et fællesskab der tænker langsigtet og formålsdrevet, og hvor forandringer er velkomne, som en vigtig del af dagligdagen.

Vores andelskultur er kendetegnet ved et sammenhold og relationer, der bunder i tillid. Når vi mødes i kantinen, taler vi uformelt med hinanden, og i arbejdet mødes vi med en ligeværdig tilgang på tværs af koncernen, fordi vi ved, at hver person bidrager med noget særligt og værdifuldt. 
 
Et andelsselskab i bevægelse – vil du med på rejsen? 
Lyder stillingen som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via annoncen her. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Ole Grunnet på telefon 20 34 05 37. 

 Samtalerne afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat. 

 Vi ser frem til at høre fra dig. 

 For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen. 

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Byg et professionelt CV til din jobsøgning

Fordi et godt CV kan være vejen til jobsamtalen

Opret en jobagent

Tilføj denne søgning til din jobagent og få nye job direkte i indbakken

OPRET JOBAGENT

Bliv den første til at få besked når der kommer nye job
Du skal blot indtaste din e-mail her
Når du tilmelder dig, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre brugere kiggede også på disse job:

Proceskonsulent
Lyngby-Taarbæk
Proceskonsulent
Hovedstaden
Procesoptimeringskonsulent
Lyngby-Taarbæk
Procesoptimeringskonsulent
Hovedstaden

Andre job der minder om dette

    Danmarks Tekniske Universitet

    Analytisk proceskonsulent med flair for ITIL-principper til IT-afdelingen på DTU

    Fuldtid

    Anker Engelunds Vej 101, 2800 Kongens Lyngby, Danmark

    Indrykket for 11 dage siden

    Fuldtid

    Teknikerbyen 25, 2830 Virum, Danmark

    Indrykket for 1 dage siden

    Vil du være med til at sikre, at det sjællandske elnet kan imødekomme de krav, den grønne omstilling stiller til os – så kom og støt os i at facilitere, udvikle og støtte vores nye, tværgående ledelse... Læs mere
    Nexel A/S

    Fuldtid

    2800 Kongens Lyngby, Danmark

    Indrykket for 4 dage siden

    Fuldtid

    Anker Engelunds Vej 101, 2800 Kongens Lyngby, Danmark

    Indrykket for 2 dage siden

Søg efter andre job