Har du interesse i Kultur- og Fritidsområdet, og er du stærk på det administrative felt gerne kombineret med praktisk indsigt, så er du måske den, vi søger til at indgå i vores engagerede Kultur- og Fritidsafdeling.
Kultur og Fritid søger nemlig en konsulent med flair for administration pr. 1. juli 2024
Lidt om osRammen for vores arbejde er at realisere Aabenraa Kommunes Kultur- og Fritidspolitik
Sammen om det gode liv, der understøtter kommunens strategi
Det gode liv.
Vi bestræber os på, at det vi sætter i værk, aktivt understøtter kommunes strategier.
Kultur- og Fritidsafdelingen er del af forvaltningen Børn og Kultur i Aabenraa Kommune.
I afdelingen er vi i ca. 16 medarbejdere, der har en uformel omgangstone og en stærk kultur omkring sparring og inspiration på kryds og tværs.
Vi er åbne for idéer og har blik for vekselvirkningen mellem drift og udvikling. Vores fokus er naturligvis kultur- og fritidspolitikken med vores indsatsområder: Stjerner at se op, Kultur- og fritidslivet som samlingspunkt og Aktive Fællesskaber.
Vores institutioner Aktiv Aabenraa, Musikskolen og Biblioteker og Kulturhuse samt vores fagområde har snitflader til sundhed, skoler og dagtilbud, teknik og miljø samt turisme, bosætning og vækst.
Lidt om digVi forventer, at du er dygtig til at formulere dig, og at du har flair for data og nøgletal.
Når du er sat ind i opgaverne, skal du kunne arbejde struktureret og selvstændigt.
Din uddannelsesmæssige baggrund er inden for det administrative område gerne som kontoruddannet.
Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde i en kommunal forvaltning eller i en anden politisk styret organisation.
Ud over Windows Office bruger vi fagsystemerne Acadre, Prisme, Conventus og Economic.
Hvis ikke du kender fagsystemerne, så lærer vi dig selvfølgelig op i systemerne.
Vi forventer, at du er nysgerrig på at indgå i arbejde på tværs af forvaltningerne. Du skal kunne se dig selv i en stilling, der hovedsageligt er praktisk og driftsrelateret, og så skal du have en god portion gåpåmod.
Dine opgaverBlandt de opgaver vores kommende konsulent skal løse er
- at understøtte afdelingens mere driftsrelaterede opgaver – herunder besigtigelse, tilsyn og opfølgning
- at have dialog med foreninger, institutioner, borgere med flere
- at betale af fakturaer, omkonteringer med videre
- at udarbejde lejeaftaler
- at være involveret i anlægsprojekter
Desuden vil der i en afdeling som vores dukke opgaver op, som involverer dig i at
- arbejde med hjemmeside og SoMe-kommunikation
- arbejde med data, nøgletal og administrative opgaver
- betjene Kultur- og Fritidsudvalget med sagsfremstillinger, opfølgninger mv.
Løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst efter principper om Lokal Løn. Stillingen er på overenskomstvilkår, og lønnen fastsættes efter forhandling med udgangspunkt i dine faglige kompetencer. Stillingen er på 37 timer og tidsbegrænset til 31.12.25.
Yderligere oplysningerI ansættelsesudvalget sidder kultur- og fritidschef Karsten Justesen, fritidskonsulent Ulrik Rohden, AMR Signe Juler Bøgesvang og teamleder for kultur og fritid Pia Paustian.
Spørgsmål til stillingen kan rettes til fritidskonsulent Ulrik Rohden (
[email protected]) tlf.7376 7798.
Ansøgningsfristen er søndag den 23. juni 2024 og vi forventer at afholde samtaler den tirsdag d.25. juni 2024.
Du skal sende din ansøgning digitalt via linket til højre.
I
Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til
dig - og dem der eventuelt flytter med.