1. Alle Job
  2. Økonomi
  3. Høje-Taastrup
UDLØBET

Patent- og Varemærkestyrelsen

Regnskabsmedarbejder til økonomi- og journaliseringsopgaver søges til vores Økonomiafdeling

Fuldtid

Permanent

Helgeshøj Alle 81, 2630 Taastrup, Danmark

SE PÅ KORT
Patent- og Varemærkestyrelsen
ID: 2643195
|
Indrykket for 159 dage siden

Patent- og Varemærkestyrelsen har en åben stilling i vores Økonomiafdeling. Vi søger en ny kollega på regnskabsområdet, der kan sikre en stabil drift og har lyst til at arbejde med regnskabs- og journaliseringsopgaver.

Om jobbet

Vi søger lige nu en solid og driftssikker medarbejder inden for regnskabsområdet, som hurtigst muligt kan tiltræde og tage selvstændigt ansvar for opgaveløsningen.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte følgende:

  • Registrering af indbetalinger fra styrelsens kunder
  • Afstemninger
  • Lettere regnskabsopgaver
  • Journalisering af indkomne rettighedsansøgninger i styrelsens sagssystemer
  • Fremsøgning af sager

Du vil komme til at arbejde tæt sammen med dine kollegaer. På sigt vil du have mulighed for at udvide din opgaveportefølje efter interesser og kompetencer.   

Om dig

Vi forestiller os, at du er kontoruddannet gerne kombineret med erfaring inden for regnskab og/eller sagsbehandling, samt at du har kendskab til Navision.

Vi anvender de fælles statslige systemer (fx Navision Stat, IndFak og RejsUd) og følger de statslige bevillings- og regnskabsregler. Erfaring med disse systemer og kendskab til reglerne er en fordel men ikke et krav.

Derudover ser vi gerne, at du:

  • Har regnskabsmæssig forståelse (du kender til debet og kredit) og har god talforståelse
  • Er glad for at have orden i sagerne og motiveres af at nå til bunds i fakturaerne
  • Trives med opgaver, der til tider er rutinepræget
  • Er grundig og arbejder systematisk
  • Føler og tager ansvar for opgaver
  • Er serviceorienteret, imødekommende og gerne vil hjælpe dine kollegaer – også når der er travlt.
  • Er fortrolig med Microsoft Office-pakken 

Om os

Patent- og Varemærkestyrelsen er en dynamisk, moderne og markedsorienteret del af Erhvervsministeriet. Det er styrelsens mission at hjælpe virksomheder med at gøre idéer til aktiver. Vores kerneopgave består i at behandle ansøgninger om patenter, brugsmodeller, varemærker og designs, og vi arbejder for at sikre, at danske virksomheder har rettighederne til deres egne idéer, så vi skaber de bedst mulige forudsætninger for vækst og udvikling – både i og udenfor Danmarks grænser. Fælles for alle vores medarbejdere er, at de yder en kvalificeret og professionel service i en forretnings- og kundeorienteret organisation.

Økonomienheden består af 12 engagerede medarbejdere, og du bliver en del af en enhed med dygtige og hjælpsomme kollegaer, hvor vi har en fin balance mellem humor, personligt engagement og høj faglighed. Vi arbejder i et moderne hus med åbne kontorer, stemningen er præget af en uformel omgangstone, vi værner om hinandens trivsel og prioriterer det gode arbejdsmiljø. I Patent- og Varemærkestyrelsen har vi bl.a. en personaleforening, som står for forskellige sociale arrangementer, en massageordning, træningsfaciliteter, en lækker kantine samt mulighed for fleksible arbejdsfællesskaber i form af hjemmearbejde – omfanget heraf er afhængigt af arbejdsopgaverne.

Vi er lokaliseret i henholdsvis Taastrup og Ikast – dit arbejdssted bliver i Taastrup.

Stillingen er på fuld tid med betalt frokostpause og fleksibel arbejdstid.

Information og ansøgning

Lyder jobbet som noget for dig, så søg stillingen via knappen "søg stilling" til højre eller via vores hjemmeside www.dkpto.dk/job senest 2. juli 2024 kl. 12.00. Læg venligst CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag ind i systemet sammen med din ansøgning. Vi tager kun ansøgere i betragtning, der søger via vores rekrutteringssystem.

Stillingen er en fast fuldtidsstilling. Du ansættes efter gældende overenskomst mellem HK Stat. I forbindelse med ansættelse skal der fremvises straffeattest.

Vi forventer at afholde 1. samtaler den 4. juli og 2. samtaler den 9. juli, og der vil blive anvendt test i rekrutteringsprocessen.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Jill Ahrensberg på tlf. 43508222 eller e-mail [email protected].

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.   

Husk at skrive i din ansøgning, at du så jobbet hos Ofir

Opret en jobagent

Tilføj dette job til din jobagent og få lignende job direkte i indbakken

OPRET JOBAGENT

Bliv den første til at få besked når der kommer nye job
Du skal blot indtaste din e-mail her
Når du tilmelder dig, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre brugere kiggede også på disse job:

Regnskabsmedarbejder
Høje-Taastrup
Regnskabsmedarbejder
Hovedstaden
Økonomi
Høje-Taastrup
Økonomi
Hovedstaden

Andre job der minder om dette

    Høje-Taastrup Kommune

    Høje-Taastrup Kommune - Center for Byråd og Administration

    Økonomisk sagsbehandler til kontanthjælpsteamet i Høje-Taastrup Kommune

    Fuldtid

    Rådhusstræde 1, 2630 Taastrup, Danmark

    Indrykket for 11 dage siden

    Vil du gøre en forskel for borgere i Høje-Taastrup og hjælpe dem med at få styr på deres økonomi, så de kan komme videre i deres arbejdsliv? Er du klar til at tage ansvar for din egen sagsstamme i et ... Læs mere
    Høje-Taastrup Kommune

    Fuldtid

    Høje Taastrup Boulevard 33, 2630 Taastrup, Danmark

    Indrykket for 15 dage siden

    Fuldtid

    2860 Søborg, Danmark

    Indrykket for 5 dage siden

Søg efter andre job